RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, April 2, 2009

katil n badminton

aku dah dapat katil baru semalam....sgt seronok rase...uma aku dah mcm asrama puteri dah ...hahaha...
perasaan pertama tdur d atas katil...ok la cume rase lain kit......sebenarnyer dah lame benar aku tak tdo kat katil ni...dok kat uma sewa aku duk tdo atas lantai jer...al maklumla bujang kan...jd tak kisah sgt la tdo atas lantai beralaskan toto pon kan..too yang bile dapat tempat tdo empuk sikit..jd cam kurang biasa plak...sbb dh terbiasa keras tbe2 empuk plak...hehhee...mengade kan...
tp oleh kerana badan saya dah mule sakit2 dik kesan tdo di lantai yang keras dan rata...jd aku pun kena la berubah selera plak...aku beli katil too pun tak mahal sgt...dalam 200 jer siap dengan tilam...aku beli jenis kayu...kak sapura beli jenis besi...
so petang too berie la aku mintak balik awal semata2 nak balik sambut perabut baru dtg,....hahaha....sian pak cik yang hantar perabut too kena tunggu lame...yer la kan sape suwoh kakak ofis dier ckp pukul 6....pastoo tbe2 tuka waktu lak...dah makcik2 berdua ni kelam kabut balik uma...
pas kemas sume uma too...aku ngan kak sapura g la tengok kak nana yang ade sukan suke2 antara bahagian dier...diorang siap tempah gelanggang lagi kat kolej adik aku dulu...dapat la aku main gak...lame tol tak main...sume nyer penuh dengan lawak jenaka...ane idak nyer ...yang terpukul hangin ade...yang tak nak pukul ade...yang tak de communication ade...yang nk servis bawah net ade...macam2 fiil...yang penting enjoy...memang bes la sesekali dapat main badminton...jom kwn2 main lg.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes