RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, December 12, 2007

hari ini dalam sejarah..........insiden per1



pg2 aku cam base dengan kak sapura g keja dulu...kak nurra tak habis lg sarapan kitorang dah p...on the way nak u-turn kat traffic light...tbe2 kite kak sapura break down...mase tu aku tengah pesan kat nura suruh bawak sekali fon aku...ntah2 pape nyawa pun lupe bawak...hehehe...nak d jadikan citer...kitorang gelabah gler la...orang yang lalu lalang tengok jer...ade sorang brother naik moto turun nak tolong ...tp dioa pun tak tahu nak wat pe...las2 keadaan dah gamat gler...tbe2 aku leh jd blur...amende nak wat...ble kak nura dtg mule la sesi calling2...mase tu hujan beb...sejuk oo...time dok ribut tu nasib la...kak sapura ni ade abg sepupu sekurang2 nyer leh gak la pk ape nak wat...n tolong pe yang patut...ohh lupe plak nak selit citer bes...ade sorang mamat handsome tolong cabut kan wayar alarm yang asik bunyi dari td...dia ni baru kawen gak nyer...inai masih di jari ok...tp aku tabik spring kat dier...baik wo...orang lain tolong gak...tp setakat tolong tengok jer...pas abg sepupu kak sapura datang dier pun bla...i kan bes klu dlm dunia ni byk boy camtu..tul tak sume...hehehe....kete tu kena tarik dengan to-ing car dari mane ntah aku pun tak ingat...sampai kat workshop keta tu kena tuka bateri...sebab bateri dah kong...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes