RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, December 1, 2007

part 1...puteri

puteri...nice name kan!!!!!!!!!...anyway bukan name aku pun...cume rase sedap panggilan tu...nice n swit...tu yang duk gemar pakai nickname tu...and mungkin jugak mase kecik dulu asik berangan nak jd puteri kot....so tak dapat jadi puteri...gune panggilan je pun ...kire gerek la...tak mungkin aku akan jd puteri impian yang selalu menantikan prince charming...bak enggang n pipit...setakat nak berangan tu bole la...hehehe....anyway berangan tu satu hobi kegemaran aku time sekolah2 dulu...sekarang ni dah tak lah...kadang2 jer...itu pun bile tak de keja...bes lagi hidup di alam nyata...daripada hidup di kelilingi angan2 kosong...so sape2 yang suke berangan...buang2 la fiil tu...bukan dapat ape pun....kalau korang semua nak tau...aku ni dulu dari sekolah rendah sampai Form 5 sekolah sejenis....n dunie aku hanye kat uma n sekolah...nak p jalan mane2 sorang o dengan kawan memang tak de la...sumenyer dengan family...aku start bercampur dengan boy mase amik form six...mase mule2 masuk sekolah tu...ya Allah punyer la malu gler...kejutan budaya la katekan...tak pernah bergaul n berkawan dengan boy...amik mase gak nak sesuai diri...tp lame2 ok dah...aku pun dari seorang yang pemalu,pasif n pendiam....terus jadi periang,peramah n aktif...skolah aku tu...form 6 je yang campur...yang lain tu sejenis...sume boy...pe lagi mule la story cintan cintun.....hehehe....bayangkan budak form 1 pun minat kat aku...tak ke pelik tu...mate die ade poblem kot...hehehe...tp aku amik dia jadi adik angkat jer...tapi adik angkat aku yang kedua tu terus terangkat...at last aku ade cowok yang mude 4 tahun dari aku...tapi ntah camner leh fall aku pun tak tau...may b cian kat dia kot...hehehe..kasi cam kat budak tu ...n my 1st time trime cinte paling tak bes dalam sejarah hidup aku...mase bercouple dgn dia, kawan aku sume cam tak suke ...may b dia tu terlampau mude tuk aku kot...lgpun background family dia pun misteri...ntah la aku ni lembut sangat kot....sape nak rapat dengan aku, kire ok jer...go on...tapi las2 aku yang hampergh n keciwa....kirenyer mase form six ni lebih menonjol la dari sekolah dulu perfomance aku...ayah aku terkejut gler la....tp kisah cinte aku family tak pernah tau k...aku tak suke share tentang cinte dekat family...takut hubungan tak ke mane...diorang dah berangan2...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes