RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, June 30, 2008

Baju free….

Yippiieee…seronoknyer baru dpt baju resmi jabatan….d tempah khas tuk majlis resmi....aku memang dah berangan dah nak pki baju camni…sbb sblm ni aku tgok org lain pki cam smart jer…tp tak tau la aku pki smart ke tak…huhuhuh….pengagihan baju too kak kiah yg uruskan….nsib bukan aku…ade ke patut….dpt baju free pun org banyak songeh…hmm tak sedar d untung la dirong ni..baju too klu duit sendiri lain la…ni duit ofis nak kecoh plak…cian mk angkat aku too (kak kiah)…sampai dier penin2 layan perangai cerewet org2 ptm ni…tp yg tak leh luper too….dlm keadaan kak kiah camtoo…smpat dier wat lawak.....
tp keadaan baju aku too agak besar so aku plan nak kecik kan sikit saiz nyer...bia tak gelebeh sgt...so nnt pas dh btul kan baru aku tunjuk kat blog erk.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes