RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, June 22, 2008

Minggu kedua d bulan Jun...

aku rase kestabilan mental aku d tahap yg sgt rendah....aku dlm d lema nk teruskan hasrat murni aku nk blaja o tak...plak too dlm mase yg same tgok sokongan moral yg tak begitu memberansangkn...wat aku telan sendiri aper aku rase...ade mase tak terluah...aku cube kuat kan gak semangat tuk kumpul duit yuran pengajian aku...aku tak sampai hati nak susakan kakak aku kat uma too...aku tau they all pun tgh sempit mase ni...so aku cari jln lain...aku jual fon aku...aku pinjam duit abg angkat aku...n adik aku...n ari jumaat aku amik cuti n settle sume...tq kalian yg beri bantuan...tak kisahla dari segi kewangan mahupun semangat...
Hari Pendaftaran Belajar....

Aku pegi dgn family aku...pg2 lg dah bangun...takut lewat sampai sane....mase time aku smpai too aku dah ramai yg beratur nk daftar...mase beratus too...nk tau aper aku rase...

  • aku rase mcm aku ni kerdil sgt
  • aku rase aku tak sehebat mereka2 yg beratur d hadapan mahupun d belakang aku
  • aku rase sunyi
  • aku rase terasing
  • aku rase nak ajer aku lari balik

mase ni aku bayangkan....aku pergi dgn org yg istimewa dlm hidup aku....msti mse ni...dier bg aku semangat...n akn selalu kate...jgn takut sy ade...hmm bahagia nyer klu cmtoo....n tiap mase dier temani aku...bile kah akn hadir org yg sebegitu...yg begitu memahami jiwe aku....hmm...

Minggu ke-3 bulan Jun

konflik ant aku...kak zura...n pakcik....hmm ni bia la aku simpan erk...aku tak nak citer...tp aper pun sudah nyer...kak zura ttp aku syg...

aku yg sgt blur...aku tekanan lg...sbb tak tau nk wat aper2 pasal study ni...aku tak tau cam ner study nyer ...cam ner nak register...pendek kater sume la wat aku jd sgt la tak reti...bile aku dlm keadaan cam ni....dah tentu...aku akn rase tak bes kan...kesanyer aku asik terpk nk menyendiri...nk g tmpat jauh2 n menyepi kan diri...

cinte di hati

apakah yg jd sekarang ant aku n lelaki ini...adalah hikmah dr ujian dulu...hmm aku pun tak tau...nk berbicara tentang soal hati...bia la aku pendam....mgkin kerana aku bkn pendendam...sbb tooo aku bole terime lelaki ini tanpa benci pd nyer...tp luke yg dh terpalit too mgkin akn wat aku jd lebih sensitiv dgn lelaki ini...so be carefull...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes