RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, January 1, 2009

cinta hanya dapat dihayati namun susah disifati.kehadiranya dirasai tetapi hakikat kewujudannya amat misteri.

1st day dlm tahun 2009....aku bangun lewat....penat sgt berasak balik KL...orang ramai sana sini nk menyambut ketibaan tahun baru esok....aku tdo awl semalam...tak de countdown2x...

elok jer pg ni mk ajak g masjid india...nk cari buku adik aku....sape lg klu bukan cik bibi...budak cemerlang air panas too...huahuahua....kasi highlight sikit...syukur Alhamdulillah dier dah harumkan name keluarga...sebagai ganjaran duit aku selamat RM 100 sebagai hadiah kejayaan...cikit ke jumlah too...mgkin sikit bg korang tp besar maknenyer wat bibi...hahaha....

pas g mydin...aku dgn bibi g kedai buku dulu....nak tau kwn ape buku yg aku beli...jeng3x....hehehe...HANTARAN 2008...SEMARAK KASIH...DIARI CINTA...EXCUTIVE PLANNER N MAJALAH REMAJA....see terkejut tak beberapa buku yg aku beli too...cam tak patot d beli jekan....klu tau kakak2 aku mesti diorang kate aku yang gatal ni....hehhee...tak kire la erk...buku too pun dah selamat aku beli...syamim kate nape aku beli buku too...senang jer jawapan aku...dh gatal nak kawen.....hahaha....

smpi uma aku, ayah , mk n opik g petik buah rambutan....elok plak byk buah nyer....ayah aku amik dah leh buat jual kat pasar mlm...hehehe...tp benggong punyer kerengga dlm seluar pun dia nk masuk....tak pasal2 aku kena gigit...sakit woooo...

balik too sempat tdo jap...pastoo get ready nak kena hantar pulang...mcm org pelarian lak kan...hehehe....mule2 g tempat shahidah pastoo g uma sewa aku....

mlm aku teman kak sapura g praktis bowling...haruslakan sabtoo ni ade game...aku yg juara longkang ni wat rileks jer...sbb nak main2 suke2 la katekan...hehehe...n now ni aku tengah taip blog pukul 1 pg...giler tak giler...sok nak keja...dh2 tdo sekarang...abg syamim aku dah ketiduran gak nyer...abg tak wish ayg erk...huhuhu...

the end....

Bismillah hi rahman nirrahiim,,
Bismika allahhumma ahya wabismika amuut,, amin,,

ertinya: Dengan nama Allah kuserahkan hidup dan matiku,, amin

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes