RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, January 12, 2009

peminat ?

cam seram jer tajuk kat atas tuu kan....hehehe...saje nak wat gempak kit....al kisahnyer cam ni sebenarnyer....blog aku ni memang aku tak sebarkan tok pengetahuan sesape....kecuali org2 tertentu cam my abg ka...my sista ka....yg lain too...cam kwn2too pun dapat dr kakak2 o jumper kat internet....al maklum la sekarang ni kan byk sgt org yg dah celik it kan....jd blog aku ni pon mudah la d bace oleh segenap lapisan masyarakat...hahaha....

anyway tq coz sudi bace blog aku yg tak seberapa ni....kenal kan lah....kat tepi tooo buah +hatiku...muhamad syamim namenyer....sebut betol2x....syamim ok....pada sape2 yg puji tooo aku ucpkan tme kasih....sape yg kutuk too....siap korang...aku cabai mulot too...hahaha.... erk...yer pekenal kan lah erk...karang kate aku tak kenal kan plak...hehehe....

ape bile kiteorang nak kawen?...huhuhu...itu soalan2 maut yg selalu d tuju kan khas....memang tak de talian hayat....hehhe....ok la erk cam ni...memang dah ade plan nk kawen tp mase nyer tak tau lg bile....kepada korang2 kat lua sane....tunggu jer la kad dari akak,InsyaAllah klu smpi jodoh kawen la akak ni....hehehe...doa kan jer la erk....doa2 kan jer la yer....happy ending...

the end...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes