RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, November 15, 2009

my cousin wedding

semalam aku pegi jemputan kawen sepupu aku (anak pak ngah).....majlis start tengahari...sepatutnya kalau rewang masak sendiri family di kiri n kanan patutnya datang membantu kan...tapi oleh kerana semua benda family pak ngah dah runding dengan komuniti penduduk kuaters kastam...jadi everythin diorang yg uruskan....
family kiteorang cume dok goyang kaki jer, sampai tersangap2 la jugak kiteorang menunggu tetamu dtg silih berganti smpi majlis abis....so far Alhamdulillah...majlis too berjalan dengan sempurna wlupun dlm kedaan hujan...dlm dewan sume org tak payah risau pun kan...
tema wedding sepupu aku too, purple...nice jugak color tooo....masuk jer dewan dh terpesona dengan pelamin...mule la berangan klu dpt wat pelamin cam too jugak....huhuhu.....susun atur dlm dewan pun nampak simple but nice....
sepupu aku pakai persalinan warna unggu ala2 pink gitu....dah mcm gaya ratu lak aku tengok...sweet gitu....n sume family pak angah aku pun mengikut tema...baju mak ngah aku too...dah mengalahkan baju org nk tunang lak gaya nyer.....al maklum la mak pengatinkan...mestila tak nak kalah jugak.......
kos belanja kawen sepupu aku too lebih kurang RM 25k ....pergh besar jugak jumlah too...mane mak nak cari duit kawen sebanyak too....botak la abg syamim kite nnt....huhuhu....
aku rase belanja die dah byk dekat barang2 hantaran n gift tok tetamu kot...untuk tetamu jer ade 5 ke 6 jenis gift yang sepupu aku sediakan....mesti banyak belanja too....
ape pun sume nyer dah selamat....syukur Alhamdulillah.....
semoga jodoh Sheila n Fadli berkekalan hingga ke anak cucu....amin.....
# time tooo....org yg paling excited aku rase mak ayah aku....cam ank die lak yg kawen...siap2 dah survey kos n pakej2 kawen yg sepupu aku amik ni....yg paling mak terkezut too nyah...ade ke patut ayah siap wat pengumuman kecik nk wat wedding anak die kat dewan UKM.....wat? Oh no.....mahal tooo.....
# untuk ayahanda yang tercenta ....impian sy hanya buat majlis kecik2 jer (seperti yang telah di rancang kan dengan abg syamim)....mgkin hajat ayah too ...adinda shahidah o opik o bibi leh tunaikan...insyaAllah....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes