RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, June 10, 2011

memori pengapit malatop



atas permintaan kamera man...so kite layan kan je la....


jemput makan...bile la turn aku mkn beradap ni..hmm dreaming 1st ok...




so swit...sorang chantek sorang manis.....perah santan tol.....pengantin n bakal pengatin....statement bikin panas......hahaha.....

sempat jugak interframe...bukan nk amik gambar aku pun...hahaha...


sesi tangkap gmbr pengatin lelaki n pengapit pompuan pndg kamera.....hahaha


pengapit payungkan diri sndiri nampak...puas kena bahan ok pic ni..korang tak yah nak sambung kutuk aku lak....hahaha


tugas pengapit cume tengok je erk....hahaha



sementara tunggu pengatin siap...kite test tangkap pic pengapit dulu yer......hahaha


sori la erk ade byk sbnrnyer pic majlis diorang ni...aku tak kose nk upload lebih2...aku amik yg mane cun n leh jd bahan tuk korang gelak je la...yg pntg ado sikit sejarah dlm blog aku ni tentang entry pengapit malatop.....abg chantek tak ayg???wink.wink..

5 care about me:

mim said...

cun la darling i ni...hahaha

merpati biru said...

naza..pic ko tutup ngn kipas tuh leh jd wallpaper la..cun ok!!!

eh salah..cun ke?? erm..erm..erm...:p

puteriann said...

abg : ape pasal gelak plak...mcm main2 je puji...

kak sapura : oo yeker...ha'a la nnt nk letak dkt fb la....hahaha...
bukan cun la...manis je...hahahah..

Anonymous said...

isk2, memang malatop ini pengapit

puteriann said...

anonymous : malatop ka over shadow...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes