RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, January 1, 2008

ending 2007....

pejam celik...pejam celik...dah abis tahun 2007....itu tanda nyer...betapa cepat putaran masa...n semakin bertambah la usia aku...tp kan due tiga ari sebelum masuk tahun baru ni...aku asik hangin jer...mule dari...kes bawak kak sapura pegi klinik...sampai la...ke arini...aku sik nak marah orang jer...malang tul la sape yg kena too...pedan muke korang...hehehehe....klu cite tentang ket klinik bace blog kak nana pn dah cukup...so aku malas nak edit lg tentang too...orang kedua yg aku marah...budak dlm room selangor 5...suke2 hati minah too cakap aku...SENGAL...benggang tol...sedap mulut dier jer...dia jeles la too....kawan ym aku...cover n nak lindung aku...tp yang kwn sorang too pun pandai sgt...ade ke patut...dia wat pengumuman kat room too...jgn kacau aku...alih2 wat aku gaduh jer dgn minah too...hmmm sangat bosan...
ari las d tahun 2007 aku tak g celebrate pun...cam tahun2 sebelumaku kena ot sampai kol 10..cian kak sapura...sampai demam2...nasib aku tak de plan nak balik uma...klu tak mesti tak de sape jage dier...

hm 2007....
koperasi sambut befday aku kat restoran nelayan kat titiwangsa...sambut ramai2 dgn akk zura,acik juniza n cikgu mat...aku dpt hadiah baju...yg aku beli n pilih sendiri dekat mall...tp duit kopearsi support...yg paling sweet bf aku bg aku sekotak aksesori...ade rantai n cincin bentuk love...ade jugak kad bear kesukaan aku...siap ade muzik ok...tq dear...i love it so much...
akhir bulan tujuh aku quit keja kat koperasi....sebab aku dpt tawaran kat ukm...even kontrak...ayah nk gak aku g...so aku pn g gak...wlu pun berat...hmm...
aku mule lapor diri kat ukm bulan 8...aku d tempatkan dkt pusat teknologi maklumat...kat ukm ni...aku kenal ramai kawan yg bes...aku mule hidup berdikari..bile terpakse duk uma sewa...aku duduk sekali dgn kak nana,kak sapura n kak nurra...diorang ni sangat la bes...dh cam adik beradik tau...
tahun ni la aku kenal dgn abg aku lalok...aku kenal dgn arshad n amir...n byk lagi sebenarnyer...tp kirenyer diorang ni dlm ranking top 10 yg rapat dgn aku...n paling byk citer yg aku selitkan dlm blogger aku...hehehe
n byk gak yg menyakitkan jd dlm 2007 ni...yg paling sedih mase aku g johor aritu la...sangat menyakitkan...n keciwa...sampai nyer hati wahai kekasih...kau sakitkan hatiku...huhuhu..
saat hati aku terluka...ade plak pgubat yg cube merawat luke..tp syg...aku tak mgkin berangan jauh dgn dier...ade sesuatu yg menghalang ant dier dgn aku...wlupun kehadiran dier wat aku rase sgt tenang..hmm nape kebahagian yg kau beri itu bukan milik aku...hmmm...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes