RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, January 15, 2008

WHY ME!!!!!!!!!!!!!!!!!

a few ago...aceh...nak spekong lak....dari 7 sampai 11 haribulan adalah minggu paling hampeh dlm hidup aku...aku pun tak tahu la nape aku sering di attack n jadi mangsa bos2 aku...sangat kejam aku rase...how dare u...aku pun ade perasaan la oiiiiiiiiiii..........nape la aku rase badi en adzhar dah terkena kat aku...en adzhar yg dulu sik kena marah kena buli dengan bos...now servis dah bertukar tangan kat aku plak yang sik d attack...bile d pk balik...y me!!!!!!not u,not her...not his...benci tol...yang paling wat aku marah...tmbln pgrh aku dgn selambernyer ngumpat aku depan2 aku...hello BIG MAN....i hear,ok!!!!...wat u talking about me...so rude...benci tul...
ade ke patut dia bgtau bos aku lembap...jahat tul...klu die tuuu bagus sangat wat la keja tooo...bia aku tengok how perfect keja dier too....cam bagus sangat....ituuu tentang somebody yg penting in my ofis...name jer penting tp keja tak la cam org penting....hampegh....
yg bos aku ni lak memang dah terkenal dgn sikap die yg ntah pape kan...so aku kena la faham...nak tak nak aku kena telan...memang dah department aku famous dgn bos singa...so nasib badan...tp wlu cam ne pun aku faham...kadang2 leh wat aku angin satu badan...aku benggang la dgn care die kerja...wlu pun tip top 100% perfect...tp dari segi komunikasi out ok...sangat teruk...
one day too aku de la mintak die sign form nk mintak keja tetap...mcm la aku ni mintak sedekah...hina sangat ke...aku ni...nk mintak keja tetap...nk wat cite2 ayah n mak aku terkabul...tp camtoo sekali aku terime dugaan....haiii...pe la perasaan mk n ayah aku klu dier tau ank die ni kena lyn camtoo...Ya Allah bantu la hambaMu...Amin...
mase aku mule2 keja dulu tak plak aku pk cam ni teruk nyer layanan keja kerajaan...yg aku dgr sume senang la ape la...may b sbb bos aku kot...too yg wat cacat tooo....hmm ntah la...terime je la kan...klu ni yg lehh wat org hepi aku terime...

2 care about me:

Anonymous said...

Berkelip2 blog awak..nice..cool site. feel free 2 visit http://thevirtuallib.blogspot.com/

puteriann said...

aslmkum....tq..4 ur comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes