RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, January 23, 2008

SEMALAM


10.00 pg.....

g care4 beli barang kit...


11.00 pg....

bertolak ke pulau indah...mule2 rase malas nak follow....tp las2 g gak la...sekurang2nyer leh hilang tensionkn...kat sane aku blaja bawak keta ok...ini kali kedue...hehehe...aku try bawak..nasib k jer...wlupun ilmu 2 dah cam lupe kit2 sbb tak pernah nk praktiskn...b4 too jumpe ular hitam plak tengah seberang jalan....besar lak too....


panas nyer la cuace.....sampai terpakse bukak tudung...tp aku tayang kat family jer erk bukan kat org lua...pas mkn mee kari...adik n ayah aku g mancing ...aku rilex kat dalam keta sambil dengar lagu....panas nyer Tuhan je tau....


pastuu kan...aku pun g la tgok adik2 aku mancing bile dah bosan...pergh...sedap giler angin tepi pantai....kuat seyyy....abis penyek tudung2 aku...aku dok kat pondok yg ade kat situ....mengelamun panjang...syok nyer rase...tenang jer....hilang sume sakit pale...hilang sume sakit....sambil dengar lagu lak too....


mule2 kan kat tempat too family aku jer yg ade kat situ...tp menjelang petang....makin ramai plak...ade 3 org abg tuu...hansome2 gak muke dioarang...hehehe...gatei la plak...hehehe...opik dapat sekor ikan...orang lain too dapat banyak ok...wlupun baru datang...mungkin tak de lak kot arini....eheehe..


4.00 petang

baru la packing balik uma...mase on the way too...ade xcident plak kat highway mse tuuu dah nk dekat maghrib ok...berderau darah...Alhamdulillah selamat sampai uma dgn selamat...;)

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes