RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, February 20, 2008

18 februari 2008

genap 22 tahun....



menanti detik 12.00 mlm td...aku rase mcm terseksa sgt...yer la org yg aku harap2 tak wish pun....aku rase mcm nak melalak jer rase...bf sendiri tak ingat....dady yg kol aku...n nyanyi lagu besday...wat aku menangis jer... mane idak nyer...aku harapkan syamim...tp die tak ingat pun...hampergh...pastuuu...ade la insan2 lain yg rapat dgn ku...wish mlm tuuu... pagi2 aku p keja....aku log in dapat mesej ni :-

SELAMAT HARI LAHIR...

SEMOGA PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI....


tgok jer mesej tuu aku rase cam seronok jer... nasib la aku tak kena marah dgn puan ct arini...klu tak mud aku mesti jd lg tak bagus...tp arini aku hanyer dapat ucapan ari jadi...tak de sambutan o hadiah tuk hari lahir ku....aku hanye dapat sebentuk cincin pemberian abang...dalam entry b4 ni aku de cerite tentang ring too...


kesimpulan nyer aku rase besday aku rase cam base jer...cume yg meriah nyer...cume yg bezanyer dgn hari lain sbb HARI JADIKU....


*kesimpulanyer :-

mud aku hepi n tak hepi....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes