RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, February 20, 2008

selamat hari lahir....

Alhamdulillah sekarang umo ku meningkat lg setahun....tahun ni aku 22...aku bersyukur sebb dapat peluang tuk terus hidup d dunia yg penuh dgn dugaan dan cabaran....byk peubahan besar yg dah berlaku dlm diri aku...nak kate makin matang...bole la gak...nk kate makin cun...tak la cun sangat cume dh pandai pakai bedak....dari segi dressing dah mule pandai nk melawa... wlau ape pun perubahan yang aku wat...itu untuk aku...klu orang tak senang itu korang punyer pasal...hehehe....

semoga penambahan umur ku...akan mematang kan lg diri ku...n menguatkn azam ku tuk lebih berjaya n tabah harungi dugaan...yg penting aku dapat pertunjuk...kekasih yang benar2 ada d hati ku...yg tercipta untuk mase depan ku.... AMIN....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes