RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, February 11, 2008

aku yg kecik....

slah ke klu badan kurus n salah ke kalau badan gemuk......bagi aku benda tuu sepatut nyer tak jadi isu n jadi bualan orang...tapi dah sejak azali orang tak kan senang kalu mulut tak bercakap...mulut orang kan ane kite bole tutup...

aku ni kecik bukan sbb tak cukup makan,catu makan o kureng makan...aku dah d lahir kan begini....mkn byk mane aku tetap begini...dah aku warisi genetik arwah atok aku...aku nk wat cam ne kan...klu dah Allah jadikan aku camtoo.....

yg penting ape pun orang nak cakap...aku mlas nak amik port...wlupun ade mase aku rase cam kecik hati gak...tp lantak lah...mulut orang nk wat cam nekn....yg penting aku tak susa kn org...setakat ni Alhamdulillah aku sihat walafiat....syukur d beri kesihatan yg baik n cukup segala sifat...

the moral is :-
kite jgn pandai2 nk menilai diri org....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes