RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, October 5, 2010

gedik santai

sgt suke baju ni...chantek tak...chantek kan......



baju ni abg yg hadiahkan...sbnrnyer penjual too slh bg warna...tp sbb dh dpt kt tgn n sgt tak kose tuk memekak2...jd time jela.....tp Alhamdullilah org kate nice...aku pun ape lagi....suke hati la kan....tudung ni koleksi dr butik alice yer.....kak yan sgt memuji tudung iniks....kak yan sila beli dekat alice....alice jgn lupe 10% komesyen sbb tolong rekomen kan...hahaha......

bajet cun plak....hahaha...korang jeles la too sbb tak de pic mcm ni.......aku dgn kak nana jer paling gemar buat aksi begini yer.....sile la cube teknik ni...hahaha.....klu terasa nk bajet cun mcm aku....hahahah...larikkk

sengaja blurkan pic ni....sbb tak mau kasik nampak bdn kecik....hahaha....

pen. bos aku kate tudung aku cun.....hahaha....cun ka?.....bole la........


motip wat aksi begini...nk menunjukkan perbedaan tangan dan muke yer...bertapa tepung gomaknyer muke aku masa ni....hahaha......
wau chanteknyer cincin "sss" (s= syamim...wah gitu)......tukar beli baru kepada bentuk yg lebih menawan.....kebetulan plak "sss" amoi too yg pilihkan bukan sbb terpk name abg mcm yg zana pk kn...no...no...no.....ur wrong.......sumenyer kebetulan ..........tp kebetulan yg buat aku sgt teruja sbb "sss" sempena nama abg.........

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes