RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, October 8, 2010

jatuh sakit

isnin n selasa....

bdn bisa2 spt mahuk kena deman...tp sbb belah pagi tak berapa rase jd gagahkan jugak diri pegi keja...tp start petang jer bdn mule lemah2 ....hukhukhuk...sakit ape kah ini....n tak pulak aku rujuk doc.....sbb tak pk bukan2....

rabu n khamis.....

tekak terasa sakit2 masa ari rabu too....tp bila en odan bg gula2 klorox o klorex aku makan terus aje mcm jd baik....gule too kan pedas jd memang la aku tak suke giler...tp sbb dh tekak sakit punyer pasal sanggup la mkn.....soknyer pas minum jer air batu tghri too terus sakit tekak yg maha dasyat terasa kt tekak aku ni...smpi naik penin2 menahan sakit.....mase ni mcm dh terasa bdn seperti mau demam....mlm too pegi la klinik dgn kak sapura yg berhati mulia...time kasih sis kerana menjaga kebajikan saya....hehehe......klinik panel aku too ntah ape pasal la kurang menyenangkan ati aku skrg...rate harga diorang kena kan kdg2 mcm tak masuk akal...sdgkan tempat lain g bole dpt byk ubt.....huhuhuhu.....mcm smlm dpt gula2 hisap, ubt kumuh2 n tahan sakit je ...dh kena tambah duit....mungkin harga ubt dh naik kot sape tau kan....hmm mcm2

jumaat

smpi je ofis bdn dh mule lain mcm.....seram sejuk smpi terpaksa jaket bucuk....mkn bfrek1st arini pun tak begitu menyelerakan tekak...jd tak abis pun.....hukhukhuk...dekat pukul 9, makin rase tak leh tahan....terus minta tolong kak yan antakan g klinik....sian kak sapura ...mase ni die minta bantuan aku sbnrnyer pasal bayaran penceramah...tp sbb kepala n bdn aku dh tak leh nk time ape2.....jd aku bantu setakat termampu ajo...tak dan pun kol semula eja too nk tanyer soalan kak sapura too.....kat klinik ramai plak student dok anta xray....klu kak yan yg sht walafiat pun bole naik hangin...inikan aku yg sememangnye tgh sakit2 lg la kan....dpt mc ikut kak yan balik ofis tp tak stay lame pun sbb bdn tak leh gak rase selesa...terus kol uncle taxi suwoh antakan ke uma.....smpi uma teruus tdo jer....kak sapura balik belikan bubur.....mkn jap, tgok tv jap...then tdo balik....sedar2 ade org TM kol....tanyer pasal permohonan aku nk gune streamyx dekat uma sewa ni....arini baru nk dtg....pdhal aku mohon tgh bulan dulu......n yet aku dh ade pun broadband celcom....jd terus cancel....baru nk katup mate, telefon bunyi lagi.....pen bos aku kol plak....semata2 komplen pasal mkanan sape ntah yg g letak dekat bilik mesyuarat untuk event mou ofis aku....sedangkan aku booking makanan sume dekat bilik bankuasi....terus terduduk dr berbaring, kelam kabut kol sane sini....nasib la ade ruzana sbgi penyelamat...tq wei.....jasamu kenang....hahaha.......pas settle2 mslh makanan...pen bos aku kol lg...tanye psl pembaca doa plak.....ayoyo sume mau tanye aku ka.....mangapa kah kamu tdk bawa sume maklumat b4 pegi event too......skrg mau bikin pale aku penin lg......terus bg tau aku mc....abis cite....last sekali baru msg bos aku pukul 3 tadi......wah abisla kena mrh nnt....hmm labtak la kan.....aku sakit pun smpi kena pk keja gak....mcm mane nk baik....klu aku tak de nnt cam ne......hukhukhuk......

saat aku taip entry ni....hangin kat lua sane bunyi mcm hantu menyanyi2 ok plak too pintu depan uma aku berbunyi seolah2 org nk buka........oh kak sapura tak kunci pintu td...lg la menakutkan aku........so scary...jd baik la aku tdo skrg dr dengar sume too......zzzzzzz

1 care about me:

merpati biru said...

hantu..ade hantu..ade hantu..di sana..huahahahahahah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes