RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, October 3, 2010

jamuan raya ofis

jumaat aritu ade sambutan ari raya dekat ofis aku....dr pagi smpi la tghri .....smpi tutup la ofis sekejap semata nk buat jamuan too....yer la kan ...sape plak nk tunggu ofis secara suka rela sedangkan org lain bergumbira....hukhukhuk.....
macam2 makanan di sajikan...tahun ni secara pot luck jd setiap bahagian masing2 main peranan untuk bwk makanan yg di tetapkan ......main menu bahagian aku laksam n mee rebus.....laksam too bos aku sendiri order dekat seksyen 15 (kedai citarasa pantai timur klu tak silap aku).....oleh sbb bos aku yg order ....jd yg kena bawa n amik laksam too die jugak la kan.....dan2 aku plak yg kena join same tok amik laksam too.....2 ari sebelum jamuan lg bos aku dh book aku siap2 nk bwk g amik laksam kul 9 pagi.....bile kul 9 too aku ingatkan tak jadi...saje je la wat2 tak reti....last2 kena panggil da .....terus kena follow amik laksam.....yg tak syoknyer....bos aku bwk sikit punyer kencang nasib la tak xciden depan trafik light depan ukm too....huhuhu...betapa gelabah cicaknyer aku mase too.....same2 kaki aku menekan brek.....hahaha....tak leh bla betul..... ye la kan sape la tak terkujat bile keadaan macam tooo......pastoo pandai lak bos aku nk salahkan kereta lain plak.....hahaha...tak nak ngaku slh la too....hmm mcm2......
smpi kedai too berie la aku mengangkat bekas2 laksam too masuk kat kereta bos.....bile smpi kat dewan too pun aku la yg terhegeh2 angkat bekas2 too masuk dlm dewan....nasib ade en din tolong angkat bekas kuah...klu tak konfem terkentut2 aku angkat gamaknyer....berat wo.....kudrat laki je larat angkat......pas dh siap2 angkat tooo aku g la lari cpt2 nk duduk....sedap2 duduk kena panggil lagi....semata2 sbb senduk kedai too plak tak de....aku pegi balik kat keta bos dok cari senduk too...dh mcm keta aku plak....main buka sendiri jer....hahaha....
mase ni ade gak upacara penyampaian anugerah yg dah basi...baru bg arini.....hahaha...aku dpt anugerah kakitangan cemerlang bulan april ..meaning that bulan too jela aku cemerlang ...bulan alin aku hampeh...hahaha......anyway tq fo my boss yg request tok anugerah too...wlupun pun mcm tak de kesan pun anugerah too kat aku...tp kena la gak kan bg penghargaan....karang di bilang lupa daratan pulak...tak gitu.....
sepanjang majlis too...aku perasan yg bos aku sorang2 je spnjg majlis tak de teman...cian die.....sedih tengok die mkn sorang2 ....pastoo bertukar2 tempat.....sbbnyer sume org mcm lari dr kena duduk same2 dgn die.....hmmm ..... aku tak g pun duk kat die ....cume yg aku leh buat simpati jer.....hrp2 keadaan too beri sesuatu input baru dekat bos aku....hmm ape yer...ubah sikap.....may be.....
pas selesai majlis ....aku kena follow bos aku anta balik sume bekas2 too....sebenarnyer aku tak berapa selesa bile follow bos aku ...ntah la erk....mungkin pk ape org akn kate kot....n ape org akn pk kot...silap2 aku pun di layan mcm bos aku.....nauzubillah......semoga tak mcm tooo k.....tak selesa gak sbb sape la aku ni ha...nk duduk sekereta dgn bos aku ...die yg bwk plak too....wah .....kcu2.....
selesai cite pasal jamuan...mari layan gambar2 yg tak seberapa di bwh........
sempat aku berpeace2 bagai......klu sekali pandang ....mcm buat tanduk kat bos aku plak....wah abis la disalah ertikan........sila jgn buat spekulasi ok.....

my lovely boss....wah ...pengsan aku.....begitu juga kwn2 aku yg bace ni.....pasti dlm hati kutuk mengutuk....hahaha......jeles la too aku tulis camtooo.........chantek sebenarnyer bos aku ni klu muke ade senyum......tp ni asik wat muke grg....too yg org takot too...larikkkk.....

my department....
dari kiri (belakang ) : en din, kak zatul, kak kiah, azuwa, me , kak hartate, kak syimah , kak kiah atan , en dan
dari kiri (depan) : En Sulaiman, Prof. Mahmod, Pengarah , Puan Siti
candid...suke sgt pic ni....ceria

amik sijil berhenti kerja....hahaha........sorang pandang kamera sana...sorang pandang kamera sinun...amik ko.....

2 care about me:

CPI said...

bole x i nanges tgk pic2 nih...

rindunyee

puteriann said...

huhuhu...boleh2...tengok la puas2....nnt nzrh letak lg byk pic...buat melepas rindu.....=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes