RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, February 16, 2009

ari minggu yang lepas....

jumaat aku balik uma mak...adik2 yg amik...nasib la kat uma shahidah dah msk nasi grg...jd selamat la aku tak yah masak lg...tp kan apsal la nasi grg adik aku too manis plak...pelik ni...tp klu dh lapar too belasah jer la kan...hehehe

sabtoo too...masing2 bangun lwt...nasib la tak leh solat...tp adik teruna aku too dah bangun dulu ok sedang kiteorg d ulik mimpi lg die dah bangun...wat malu je kan..las sekali pas kemas2 uma n basuh baju...aku ajak adik2 aku g mkn kat lua n g ofis....ni sume sbb aku nak siap kan assgment akaun ...sian cikgu arief...hehhe...dah la demam tp dtg gak ajar....smpai latihan aku siap baru la aku ajak adik2 aku balik...

oleh kerana aku dah tak larat nak masak...jd aku beli tom yam n sup sayur...nasi putih aku dh masak jd tggal grg telor jela balik nnt....sggah beli sume too pastoo baru balik uma...solat n mandi ...baru mkn n tdo...

keja aku dari semalam asik cuci baju jer ok..tp semalam opik yg basuh...ari sabtoo too aku lak yg basuh...
ah n mak balik kol 11 mlm...jd subuh2 baru smpi kL...itupun opik amik sorang sbb nyer yg pompuan2 ni sume tak sedar....
ay

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes