RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, February 10, 2009

zaman sekolah...

darjah 1 hingga 6....

aku sekolah dekat sebelah uma aku...jalan kaki jer dah samapi...nama sekolah aku too...srk marian convent....mase darjah satu aku kelas 1 dahlia...cikgu aku nama puan noraini klu tak silap...mase ni aku jadi ketua darjah.pakai skirt ok...heheh....mase ni aku ade kwn baik cina name die janet...die too assistant kelas aku...jd mestilah selalu ngamkan ...ketua n penolong...sekolah petang mase ni...balik kol 6.45pm...nasib uma dekat....

mase darjah dua aku masuk kelas 2 bungan raya...cikgu aku mase too puan faridah...cikgu too sgt kecil ok...setau aku dier masih ade lagi kat sekolah too...n pernah ngajar adik aku pun....mase ni dah start pakai baju kurung...aku langsung dah tak pakai skirt ok...masih sekolah petang....

mase darjah tiga aku masuk kelas 3 bunga raya lg...cikgu yang ajar aku puan syaidatul...cikgu ni comei bile senyum ade lesung pipit...aku rase mase ni aku dah strart pakai tudung g sekolah...kat sekolah jer la...hahaha...

mase darjah 4 aku kelas bunga raye...tp aku tak ingat sape cikgu aku la....sape erk...aku siyes tak ingat...sori la erk...hahaha...tp time ni aku jd pengawas pusat sumber...persatuan yg aku join, puteri islam....

mase darjah 5 aku kelas....aku same kelas dengan kawan baik aku...cikgu too garang tau..aku tak ingat name dier...dier ajar aku bm...memang stok silap sikit...kena rotan tangan...sakit sey...rotan tebal lak too...mase ni aku jadi bendahari...

mase darjah 6 aku kelas 6 bunga raya...mase tooo aku rapat dengan nalini n zahareen..aku ingat lagi ade pertandingan set meja dinner...berie2 aku bwk alas meja n segala benda...nasib menang...

rumah sukan aku warna kunin...sepanjang aku sekolah....uma sukan aku no satu jer...tp sekarang aku dengar citer dah teruk....mase ni kwn2 aku ingat nalini, zahareen, farhana, farah, shereen, aina , ain, syazleen, feira, hakimah, wai yee, esther, su ann n byk lagi la....

bersambung....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes