RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, February 10, 2009

tentang aku...



tanggal 18hb februari 1986...sinar menyinari kehidupan pasangan suami isteri, mohd nazer bin mohd ariff dan sabariah hassan...ini kerana seorang putri telah dilahirkan..sang putri di beri nama nazirah binti mohd nazer...perasan tak nama aku n ayah seakan2 sama...ayah yg bg kot....hehehe...(intro yg sgt tragis.....)ok sambung balik erk....aku di lahirkan di Hospital Besar Kuala Lumpur...tempat tinggal aku dari kecik hingga besar dekat balai bomba setapak....di situla,tempat aku membesar, bermain, bergaduh dan sebagainya....setahun enam bulan macam too aku mendapat adik....see sgt rapat tak sempat nak bermanja dengan mak dah kena berkongsi kasih dengan adik....mungkin sebab ni...aku dh mule belajar membawa diri....(bawa diri too mungkin bermakna lari dari uma...tapi belajar berdikari jd seorang kakak)
memang aku ade peristiwa mase kecil yang ayah aku cite...mase time aku kecik2 dulu....mak aku pernah tinggal kan aku sorang2 kat tepi jalan...bukan sbb aku nakal k...tp sbb majuk dgn ayah aku....hmm see...smpai ati mak aku wat camtoo...
hehehe...macam2 kan....aku ingat lagi mase aku kecik...aku pernah ikut mak g pasar...pasar too tak la jauh mane dari uma...tp jenuh gak la kalau berjalan smpi leh basah ketiak....aku leh balik sendiri tanpa tunggu mak aku....sbb mase too aku tak jumper mak aku....jd aku ingat dah kena tggal, so aku balik terus..pastoo mak aku bising ingat aku hilang...sangat berani balik sendiri....



mase tadika dulu aku naik bus dengan kawan baik aku,...nama dia, noor hayati ariffin..umo 5 tahun aku dah g sekolah tadika islam kat setapak jaya...mase too aku masuk kelas putih....mase umo 6 tahun plak, aku masuk kelas biru...mase time tadika aku ni leh tahan pandainyer...periksa no 2 o 3..pendek kate top 5 la..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes