RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, July 19, 2010

aku budak jaat

baru2 ni aku ade kena g kursus....tapi aku hanya pegi pg ajo....belah petang aku buat kursus sendiri.....nak tau ape kursus nyer sila bace lagi....hahahah....
time kursus too ...pale aku dh ting tong sbb tak leh nk fokus langsung.....dpt panggilan dari opik yang nk gune notebook aku....terus emosi dan perasaan jd celaru....mane idoknyer....notebook aku dekat abg lg...tak diambil2 lg....jd rase serba salah pun ado...sbb yang sane abg yg sini adik....tp sbb abg dh ade notebook baru jd mslh too dh tak wujud sbnrnyer....yg wujud mslh nk mengambilnyer....sbb terkena time giliran aku kena jumper abg...ah sudah...klu harap abg cpt jer die dtg...tp klu hrp aku....nk2 bukan sng mendapatkan cuti di saat2 kebzan melampau dgn audit iso skrg ni....punyer la berjanji dtg sekian2 tarikh dgn abg...at last tak jadi gak.....tp akhirnya sume mslh too dh settle bile aku dh g jumper abg n amik notebook too....
ok berbalik pada tajuk utama aku td...nape yang buat aku jd jahat...sbb aku dh berstatus ponteng kursus ye kwn2....sila bace betul2 ...aku ponteng kursus petang too...aku tak balik ofis o balik uma...tp terus g KL sentral n mid valley mengikut langkah kaki....aku tak set pun nk g mana...tbe2 je sampai sane...hahhaa...bole ke mcm too.....
dlm keadaan pale yg serabut...aku berjaya gak sampai kl sentral...motip g sane...nk survey tiket keretapi o kapal terbang g jb....ooooo....nampak betapa gilo nyer pale aku.....then konon nk balik tdo...last2 g singgah mid valley....dlm pale pk nk tengok muvie khigt & day.....tp terpaksa batalkan ...memandangkan terkenang kak sapura yang lum lg tengok cite too....jd jalan sajok kat mid....bile kaki mule melangkah ke dalam mid.....ramai mata yg tertumpu dekat aku....apa pasal diorang ni....tengok mcm nk mkn n kepelikan.....tau la aku pakai baju kurung ala2 pompuan melayu terakhir mase tooo.....oleh kerana tekanan makin terasa bile asik di perhatikan...jd aku decide tuka costum....terus menggila carik jusco...untuk menukar pakaian kerja....beli sepasang t-shirt n sua yang sume nyer berharga rm29...ok la kan...bukan nk mewah mane pun,....nk tuka uniform sajok.... pas tuka aku selesa sikit nk berjalan2...wlupun dlm hati tau ape aku buat too slh....ngehhh.....
jalan2 dekat ground floor....tengah2 mid too ade buat promotion haruman jenama guess...nian di hati nk tengok2 sajo n berangan2 tok ade hadiah hantaran haruman begini...baru jer aku pegang n melihat2 koleksi haruman kat situ...ade sorang kakak dengan ramah tamah mengoffer aku....sekarang ni tengah harga murah...jd klu beli skrg pun tak rugi untuk wedding yang ntah bilo rancangnyer,mcm too la nasihat kakak tooo....nasihat sekali bodek too.....hahahhaa.....finally aku g beli...due set lelaki n gurl sekali...senang....nguahhhhh....harga die ...ado la...org tertentu yg tau.....sile tutup mulut.....tp dlm hatii ...rase keterujaan...sbb sikit sbnyk ade beberapa persiapan yg dah aku sediakan...pas ni nk beli ape pulak eh...tbe2....hahaha
balik too sarat la aku kena jinjing brg2 yang di beli td...wlupun tak byk tp bungkusan yang besar menyebabkan aku mcm susa nk berjalan n bergerak.....time aku nk balik plak...sgt la tak cun sbb org bz nk balik keja...jd bersesak la aku dgn brg2 n org2......abg sile ingat pengrobanan ayg ni yer....huhuhu...peringatan dr aku yg jauh...hahaha....
sampai uma terus badan sakit2...sbbnyer penangan kena bawa notebook ofis yg nauzubillah berat....gilo sakit bdn2 .....aku kan ade history penyakit2 tulang belakang...jd bile terdera kena bwk beg tooo...cepat la azab die aku terima.....tbe2 teringat kenangan mase time meet abg aritu...abg terpaksa bwk notebook aku yg berat sepanjang mase....sbb aku sendiri dah bawa beg galas....jd sorang satu bwk...bile time abg sibuk2 jadi model baju, aku yg bantu pegang notebook too....nk tau ape abg kate...."bole ke bwk beg berat2 too, nanti sakit beakang plak"...meh la abg bwk....wahhhh terus terharu, sbb keperihatinan abg...i love u so much la abg.....
happy ending.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes