RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, July 20, 2010

hari besama pelanggan

setengah jam sebelum balik....see aku tak wat keja...sbb tangan gatal nak menaip...hahaha....arini berjaya hasilkan tiga entry sendiri...tp cerite yang dah di peram hampir berminggu2...tapi ok je la kan...yg pntg ade stori mory di sini untuk aku bace , abg bace , korang bace, aku bace, abg bace n korang bace n begitu la seterusnya sampai bosan...ngehhhhh...

td aku kena jadi ajk untuk hari bersama pelanggan ptm....lokasi nyer dekat PTM Kampus Kuala Lumpur....aku naik bus trip ke kedua...jd ado la mase untuk mengarang due enrty aku pg td...aku ni sebenarnyer jd ajk hadiah....tp oleh kerana aku tak join smlm mase time setup...jadi aku hilang punca untuk wat ape....last sekali aku kena tanyer dengan en wan pasal hadiah...itu pun aku tak tau,....penyudah nyer keja aku leh jd mane2 untuk membantu...kejap tolong kak kiah...kejap tolong melisa...kejap berborak ....kejap berjalan...kejap duduk..sampai la rase bosan....nk meseg n borak dgn abg takot kacau ketiduran abg lak...aku naik trip bus kedua time balik...itu pun atas permintaan kak kiah....aku pun tak tau sbb ape ...die tahan aku dr balik...klu ikut kan mau balik sajok...sbb penat n tak kose nk duk lame2...tp memangdangkan rase kesian yg menebal...ikutkan ajo la....yang kelakarnyer....time bus 1 too nak balik...patutnyer salah satu dr penumpang too ...bos aku ado...tp last2 die tak dok...ah sudah ...huru hara sikit la sume org duk carik ...sampai aku dgn kak tum di tugaskan cari kat tolilet....gilo apo smpi kat situ...tp alasan kena suwoh too...takot pape jadi kat bos aku....so aku pun g je la kan....hmmm.....

abis program kol 2....jadi pakat pack sane sini....then baru balik bangi....penat nak mati ....wlupun keja aku tak la manyak mano....huhuhu.....penat wo....ngehhh.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes