RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, July 19, 2010

meet abg

cut paste dari blog abg syamim.....huhuhu...mencurik sana sini kerana kekurangan idea untuk menaip saat ni....mungkin sbb setelah lame tidak meluah rase kot....hahaha

smlm aku jmpe ayg..die dtg jb sbb ktorg dh wt agreement sbnrnye nk dtg jmpe selang seli...cthnye bln ni ayg dtg jb,bln lain aku lak yg dtg kl...ktorg dh 6bln lbh xjmp sbnrnye...huhu lme gk 2..biase nye stiap couple plg tdk pn tiap mgu akn kuar dating...xpn tiap bln...tp ktorg xsme mcm yg lain....

uish dasyat kan siap di wartakan as perjanjian lagi...mcm cnta kontrak lak kite ni abg....hahhaa....anyway tol la abg syamim ckp...aku dgn die secara tak langsung mcm wujud perjanjian....wlupun tak diwartakan ...tp untuk bg adil ...same2 berkorban untuk perjumpaan yang tak tentu....memandangkan jarak kami yang agak jauh...jd peluang untuk berjumpe saban waktu too terbatas...jd bile ade mase baru jumper.....yippie ...pas ni turn abg syamim lak....ayg setia tunggu abg kat sini...huhuhu....tbe2.....

ayg dtg nek ketapi,smp sni awl pg...aku dh smp city square dlu nk jmput die...

setelah sekian lame tak naik keretapi...akhirnya aku dpt gak naik mase time g sane...wlupun agak kurang yakin pd mulenyer...tp di gagahkan jugak....huhuhu.....bg aku naik keretapi ok ajo....cume kebisingan, kesejukan , keterangan n kesibukan akn buat korang rase rimas dan kurang senang.....for information aku mcm lost evrything ok....tak tau pun hala nk turun di mane....ape name tempat sume aku tak tau...pakat redah jer....so brave kan....nasib la ado untie india yang baik hati....die la jd guideline aku kat ne...hahaha....suatu malam yang memenatkan.....hanya Tuhan yang tahu......

ktorg lpk kt kdai mamak g isi prut dlu smbil lyn internet...nk dkt tghri ktorg g shopping kt jusco bkt indah...ayg lak sbuk dgn hp die 2 asik nk tgkp pic aku je..ish kompius aku,dh mcm artis lak rse..haha..

g rnr bersihkan diri ape yg patut pastu g lepak melepak dekat mamak....mase lepak kat kedai mamak...sempat lagi beli kupon mayfair untuk special offer beberapa treatment...30 engget sajok.....tp smpi hari ni tak g lagi...sbb tak dok mase...bole ke bg alasan cam too...ngehh...belasoh aje la kan...bole ajo bg aku...hahaha....tak sabar nk di urut2 kat muka n bdn2....huhuhu....sgt relaxing....ngehh...abg ni bia je la ayg nk amik pic abg...pic too jugak la jd penawar rindu nnt...huhuhu...syahdu tbe2.....suke tengok bile abg yang sgt cerewet n kepeningan memilih baju...sampai terduduk aku kat kerusi menunggu cik abg sorang ni berbelanja...aku penat tunggu die memilih sana sini...jd aku snap la pic abg ala2 aksi model pakaian lelaki...hahaha....i love u abg....mesti abg akan ingat ayg sampai mati kan....=P....time aku pilih suar jeans pun tak sesusa pilih baju abg...huhuhu....kalah pompuan ok...ape pun i love ur atitude dear...itu maknenyer abg sangat uptodate n also teliti person....mane idoknyer....nk yang chantek and nice ajo...klu aku dh pakat rembat ajo....sonang cito...tak kosa dah nk pilih lamo2.....sorang teliti n sorang cincai ajo...huhuhu......swit2....hahhaa

mm sronok je rse jln2 dgn org tsyg ni sbb lme xjmp...huhu..al mklum la cnte jrk jauh mmg cmni la gayenye...korg klu x kuat mntal jgn nk cube2 bcnte mcm kami ye...??hahahalps puas ber shopping kt jusco,aku htr ayg g trminal larkin sbb die nk blk dh...ish3 sdihnye rse...b4 ayg blk,ktorg g mkn mc'd dlu..bus ayg nek 2 btolak dlm kul 4 ptg cmtu...aku pn grak blk r nk wtpe lg kt stu...hehehe

hmm aku pun seronok ....tol ckp abg...sape tak kuat mental jgn tiru mcm kami...tp klu dh takdir, just go on...n is not so bad at all...cume apart of dugaan sana sini....n must be strong enough too hold the love....eh2...suke je grak dulu tak pusing pun tengok bus ayg pegi eh....ayg terasa ok...alhamdulillah aku selamat pegi n balik....senang hati dpt hadiah suar jeans dr abg....terharu sgt sbb dpt due lak too....aku bukan nyer paksa abg beli pun wlupun ade menyuarakan rase hati nk beli jeans....huhuhu.....ape pun tq so much my dear...

semoga cinta aku dan abg berkekalan hingga ke jinjang pelamin, ke akhir hayat , dunia n akhirat...amin ya rabbal alamin......

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes