RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, July 20, 2010

hari pertama g kelas

ahad aritu g kelas kat intec...untuk sem ni baru pertama kali aku g kelas sbb nyer ahad lepas ade kelas gak tp aku ponteng....ngehh...bukan saje2 nk ponteng ...tp sbb dh kena demam lak aritu...jd aku pun tak g la....g jumper doc pun siap dapat mc 2 ari...hebat punyer demam sampai dapat dua ari cuti...hambek ko.....

tapi kan elok sgt la aku tak g kelas...demam aku too smpi kena semput lak....tewok gilo aku mase too...punyer la lame aku tak kena semput...kali ni kurang jago kesihatan kena lak semput....ha amik ko ...tak leh nk tdo mlm....dada turun naik mcm nyawa nk kena cabut...bantal pun kena tdo paras tinggi ...klu rendah sesak nafas....haru tol kan....dulu time kecik ayah yg jaga...dh besar ni kena la jage sendiri....bile dh kawen abg lak jago...huhuhu...sgt bahagia.....gateinyer.....

anyway abg pun ado semput gak....ha see abg!!ado gak persamaan kito...ngehh.....tbe2 lak...tp alhamdulillah tak la teruk mane....masih boleh di kawal klu jage kesihatan dgn baik....semoga abg sembuh terus dr penyakit semput tooo...amin....ayg tak nak abg sakit, bia ayg je sakit erk......huhuhu.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes