RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, January 11, 2011

berbengkel-bengkel


minggu ni bos aku tak de bz berbengkel gamaknyer dkt ioi....sbnrnyer aku pun terlibat same secara tidak langsung sajok....name nk duk sekali dlm bengkel too kim salam la yer....sekuman pun aku tak faham ape yg di bengkel kan...ini plak nk turut serta....jd aku libatkan diri dr segi teknikal je la....

bengkel too 3h 2 mlm....then jauh plak too dr tempat tinggal ...spt korang sedia maklum aku ni mane la ado keto o moto nk g sane...klu ade lesen pun belum lepas lg nk p sane.....jd harusla terasa mcm bwk guni beras kat bahu aku ni...mane idaknyer mcm mane plak la aku nk p jauh2 nun then nak balik plak mlm2 buto...tak kan hari2 nk minta kakak2 aku jd drebar harus la aku tak mau kan....lg2 kalau jd kan bos aku drebar smpi 3h berturut2....simpang malaikat 44....ade yg kena hamun free2 je karang...hahaha.....

di pendek kan cite stelah di rayu2 dgn bos aku...akhirnyer berjaya gak aku minta kt bos untuk g 1st day sajok....fuhhh lega noo.....klu tak mati la aku kebosanan tak hengat dekat bengkel too nnt....aku bukan wat ape pun...duk jage pendaftaran dr mula smpai akhir....duk je la jaga pintu masuk too dr awl smpi akhir....korang ade sanggup.....ni bengkel 3 aku g...harusla serik giler.....tak mau aku duk je cam too...baik aku g keja kat ofis kurang2 ade gak faedah...ade gak entry baru leh di karang....kantoi suda....hahaha......

smlm bengkel too 2.30pm jd tghri sume da di angkut untuk menyeting tempat....plak too da la bos aku mud harimau die dtg pas abis meeting pg tooo....jd kena menjaga sikit la tingkah laku n kata2...dah la aku tumpang die lak too...harusla menyabarkan diri kan.....tp ntah la susa nk kate...kdg2 aku pun tak selesa dengan fiil bos aku too...tp dlm selesa tak selesa...3 tahun gak la aku bertahan gak dgn die.....huhuhu.....hebat tak hebat...hehehe......semoga aku makin bertahan n bertahan....tbe2.....

tpkan yang buat aku plg tensen...asal tiap kali ade event mesti angin bos aku mcm kena ribut taufan...jd sec automatik plak too...too yg aku mcm lemau n bosan je kdg2....tak sudah2 ...bila la nk hilang pun aku tak tau......pas pencen kot ....kihkihkih......

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes