RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, January 11, 2011

lawak jenaka

cite 1 ................

ingat tak sambungan entry sebelum ni (alahai cumelnyer!!)....ade cite lawak yg terselit mase duk buli2 kucin smlm....

time aku , en dan n rusydi dok ralit tengok anak2 kucin too....aku pun bebel dok tanyer pasal kucin too dekat en dan.....

aku : nape kak kiah bg kucin ni dekat en dan....

en dan : kak kiah da byk kucin...sbb ade 4ribu....

aku : uiks....(pelik)....banyak nyer kucin en dan smpi 4 ribu bia betul.....

en dan : bukan 4 ribu tp 4 ibu....(sebutan en dan too laju benar, sekali aku dengar 4 ribu da...hahaha....)

tp bukan aku jer erk yg dengar ckp cam too....rusydi n kak kiah puan dengar benda yg same....ape la en dan ni ckp pun mau cpt ka.....

cite 2................

tp time ni aku da dekat palm garden menguruskan bengkel hari tu...mase ni aku tengah kebosanan sbb dok jadi jaga je depan pintu masuk too....jd aku pun mule la buka notebook dan buka iclass untuk update ape2 yg terkini....dan spt kebiasaannyer di awal2 sem sesi berkenalan too da jd kewajipan.....aku bacela dr awal hingga akhir n terbaca la pengenalan sorang mamat ni....aku terus gelak2 pecah perut....n aku terus cite dekat kak sapura pasal benda lawak too....bile kak sapura explain baru aku leh terima rasionalnya...mngkin typing error o sengaja taip word too mcmtoo......mamat ni dengan konfiden pegi tulis mcm ni yer..."nama saya blablabla....just cal me blablabla.....the handsome gay"...what gay?terus aku gelak pecah2 perut....bia tul mamat ni.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes