RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, July 20, 2008

aku yg mengada

semalam aku bangun awl....sbb ade kelas kat uitm arini...mase too kak sapura dh bangun sbb nk siapkan food picnic dier too...aku siap kan buku2 n g mandi...dah siap aku plak take over keja2 gorengan n kak sapura p mandi...

sementara tunggu aku pakai tudung...kak sapura dpt kol dr kawan dier...cam tak sure leh g ke tak...i know how u feel sista...so angry rite....d pendek kan citer kak nana la kena ganti tempat kwn2 kak sapura...aku sebenarnyer dh rase cam mls nk p kelas too...sbb sik dok pk mesti aku lewat masuk punyer...sementara tunggu kak nana bersiap mud aku pun dah turun tahap 10 % jer...

sepanjang jln aku rase cam nk nangis pon ade...tak leh byg kan la ...cam ne nk kena tempuh pensyarah n kwn2 dlm keadaan aku yg masuk kelas lwt...huhuhu....seramnyer...smpai sane kiteorg slh g....seksyen 17 dekat tempat lain rupenyer...insiden ni lg mengurangkan keyakinan n semangat aku nk g kelas too...bile sampai sane...kelas yg mane satu pun aku tak tau...see lg la aku rase cam sengal tahap aper jer dh...

dgn rase mls nyer aku tgok jadual kat bangunan fakulti pendidikan....oleh kerana aku dh luahkan perasaan aku yg rase cam budak tadika nk p sekolah mase too...jd kakak2 aku ni berie2 la bg semangat....smpai terlepas ckp nk teman aku smpai aku duduk kat dlm kelas...aku terus jer nk tuntut...mesti mase too kak nana menyesal ckp camtoo...hehehe....too la org tak nk p pakse gak...kn dah kena teman i...

ok smpai jer blok yg memang dh sure too kelas aku...ape lagi klu dh jumper kelas kena la masuk kan...yg aku ni leh plak takut nak masuk...ane tak nyer dah start seyy....dah tentu2 aku masuk sume org tengok kan...aku bukan ape...aku tak nak jd famous sgt kt uitm too...nnt susa...heheheheeh....statement ni mesti kakak2 aku akn kenang smpai tue ni...hehehehe....

yer la ane tak nyer...dieorang jer yg tau....betapa aku mcm budak sekolah tadika mase too...suruh masuk kelas leh lak aku lari...pastoo merengek2x cam aper...tp bile aku kenang balik cam kelakar la plak...ini ari yg tak aku lupe ok...how sweet i am...merengek2 cam budak tadika...n d hantar oleh mak2 tersayang...heheheheh...tq so much too both of u...=)

tp pas dh masuk jer...baru aku rase cam tenang sikit...hilang rase malu...n aku rase cam enjoy...my 1st day seminar...dpt pensyarah pun bes, cantik, kelakar n hensom....huhuhuh...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes