RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, July 22, 2008

story yg lalu...

Hari yang sengal….10/07/08

Putri qaseh o qaseh-putri….

Pg too aku cube bukak blog aku…tak leh pun…dier kater invalid n please register…aku pelik r….nape lak leh jd camtoo kan…aku mule la cuak tak bertempat…rase cam nk menjerit jer….memang aku nangis labile bgtau syamim psl blog aku too….sekurang2nyer aku dpt tau sesuatu bile ngadu psl blog aku kat dear….dear tak ske aku entry2 aku tentang faid….syg jugak dear kat aku…ingat tak syg….puas la aku cube xplore tp tak leh gak…aku ngadu kat kak nana….nsib la kak nana ni tergolong dlm org yg berpengalaman la jugak dlm blogg ni…tp dier tak leh wat paper …sbb msh same gak…las2 kak nana ajak la kwn2 blog dier bantoo….kiteorang bincang dlm conference…mule2 dgn abg wan too…pastoo dgn pok ngah…las kali kak ein’s…barulabole buka balik aku punyer blog…too pun sbb kesengalan aku yg luper url aper….ade ker sepatutnyer qaseh-putri….tapi aku dok cari kat putri-qaseh…memang sah2 la tak jumper….memang wat lawak antarabangsa la kiter ni….maaf kan aku kerana menyusah kan kalian…tak agak2 smpi duer conference aku…..heheheh

Tudung terbalik….

Loh nk dekat separuh hari ….aku sedar tudung aku sebenarnyer terbalik….ish hampergh tol la…nasib la aku pki tudung yg ade kerawang….klu tengok dari jauh memang tak terbalik….las2 smpai ke sudah aku tak tuka pun…
Radio Online….

Siaran radio ni kak nana yg kasi aku….mule2 too aku tak leh dengar sbb winamp aku wat sengal….setelah bermatian2 install sane sini…baru la aku dpt dengar….too pun pak cik ofis aku yg tolon…klu tak sampai tuer la aku tak dpt nk dengar…..hehehe….aku direct dengar radio too secara online…smbil too leh chatting dgn dj sekali….bes too…nk2 bile ape yg aku chat kan leh jd bahan dier bercerite secara on air…so famous la sekejap aku kat radio too…aku tak caye lansung umo dier too mude lg….18 tahun jer….eee pelik…tak kan la umo semude too dh jd dj radio….ntah la…aku asik berdebat dgn dier psl too la…umo dier yg aku tak caye….wah2x punyer la rileks aku arini…sesuke hati wat aper aku suke…mentang2x bos aku tak de….hehehehe…..n arini las day member ofis aku keja….aku pose arini jd tak la aku join jamuan dier too…sekadar bg sokongan dr jauh jer….huhuhuh…bos aku lg bes…langsung tak dtg….

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes