RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, July 29, 2008

cari baju....

pg ni aku hantar kak nana jumper abg faiz...kak nana ni segan sgt nk jumper abg too...las2 aku pun tolong la teman...rasenyer duer2 budak ni malu kot...too pasal cam sunyi jer....aku dah la

malam td penat g uptown kat danau kota....siang pegi masjid india lak cari baju...heheh


tuka planning las2 minit...nk pakai baju ape...hehehe....aku cadang nak beli baju yg leh wat raye sekali...kak sapura n kak nura pun plan camtoo gak....

so pas mkn....kiteorang gerak g semua house..time too plak...ade pasar mlm so punyer la byk org...tp kiteorang tetap jln gak...dari satu kedai ke satu kedai lain...

akhirnyer...aku dgn kak sapura yg beli...kak sapura beli baju ala2 datin gitu...aku lak beli baju cream ala2 saloma...heheheh...kak nura tak beli pon...beli beg jer....tp nice beg too ade manik sume siap....

balik je terus kena siap g dinner....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes