RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, July 22, 2008

Hari yg cerier…

11/07/08…..jumaat…..

Dating dgn Syamim….aku cerite aper yg jd kat hidup aku arini….

Bacaan yasin kat bilik teratai….ramai gak yg g….wlupun tak penuh……pas abis mkn …kiteorg plan g alamanda….syok seyyy…bk bebudak tooo….lg gamat keta ….ade jer benda yg nk d bual kan….nk d gelak kan….yg alice kaki buli….si kham jd victim….cian kham….sabar jer la erk….klu tak kcu org tak bes sbnrnyer….kat alamanda kiter org masuk satu kedai ke satu kedai….tgok baju n kasut yg sale….ramai seyy org g sane….aku beli minyak wangi ‘sweet memori’ kat situ…alice beli baju jaket….yg lain aku tak pasti beli aper….aku ade masuk kat satu kedai jam too…ingat nk survey la jam tuk besday syamim….aku saje jer la tanyer kat org kedai tooo….ade tak jam yg tuk lelaki n pompuan…means yg together2….lelaki cine too terus jer tanyer…too hadiah kawen ka….aku angguk je la….balik too punyer la lambat smpi ofis….selamba2 jer balik lewat….mentang2x bos tak de….

Aku yg famous…

Mcm semalam gak…time dj ajmal ke udara too memang jd penantian…bkn aper nk buli dj yg suke gelak too….tp serius dier too happy go lucky gler2x la…sik ketawa jer keja nyer….arini dier bercerite tentang hamster…dier tanye aku ade hamster tak…aku kater tak de….aku ade pemburu hamster…hehehhe….tp tol la aku ade kucin…kucin klu dier tgok hamster mesti dier nak buru kan…hehehe…aku cari nahas g tanyr dier tak wat nakal on air ker (jgn salah fhm erk…nakal on air too lebih kurang kena kan org cm panggilan hangit kat radio hot too…)…

Yer la tak pasal2 aku yg terkena nakal on air tooo…itu pun sbb kak nana yg punyer hal…dj tooo kol aku…patoo berlakon cam penjual pizza…ek ele paper jer kan…tp aku rase lain dh…sbb tak pernah2x ade org cari aku psl pizza….aku ingat kan sape la nk kena kan aku….tak sangka lak si dj too yg col…tgok2x dgr dier gelak….hmm mase too dah cam dh saper….bile dier kenal kan diri dier lg l menguatkan tekaan aku too…pas dier letak fon….tak lame dr too aku dngar sore aku kat radio dier too….hai tbe2 famous lak aii….aku ni….yg penting seronok wlupun terkena….hehehhe

Gayut dgn dear…

Mlm ni aku gayut dgn dear….aku kena tunggu pas dier tgok movie baru dier nk col….aku mase too dah ngantuk gak….sbb tak nak tdo aku wat la mcm2 benda…aku bace nvl…taip cite baru tuk blog….n mcm2 la…die tak sihat sgt mlm ni…batuk2 sikit….cian lak aku tengok dier…risau pun ade…mane tak nyer….dier kana de asma…aku tak nak la dier sakit lak….mase too aku leh lak suruh dier nyanyi lagu seroja…tibe2 jer feel nak dgr lagu too…dier tak nak nyanyi…tp aku paksa gak…las2 dier nyanyi gak…pergh seronok seyyy….rase cm dapat feel ape kat nazuha feel mase hubby dier nyanyi kan time wedding dier…seronok tak terkata…wlupun dier tak hafal sgt…heheheh….

aku ade gak citer kat dier yg aku g ane siang td…tgok baju tuk dinner…aku kate nk pakai gaun…die kater tak seksi ker….awk tak nk pakai tudung erk…aku tau dier mesti bygkan yg lain ni….aku kate la yg aku akn pki tudung n baju kat dlm….mgkin dier tak pernah tgok kot…so dier tak leh bygkn…

mase borak2 too…aku ade kutuk mawi…sbb aku tak suke aper dier wat kat ina…tbe2 syamim jd emo…sbb mawi org kg nyer…aku terkejut tengok tbe2 care dier ckp berubah…terasa gak hati….tak kan la pasal benda kecik camtoo…leh ckp camtoo…hm ntah la…tp leh lak dier tanyer balik soalan cepumas…abis awk tak suke la ape yg sy wat ni…aku fhm la per mksud dier…aku tak tau nk kater aper…dear kater klu dh takdir n tak de jdh nk wat camner….nmpak tegas bile dier ckp mase too…so aku fhm la dier tak suke…mgkin aku cm slhkan sebelah pihak jer kot…nsib pastoo mud dier ok balik…klu tak aku pun tak tau nk wat per…ari2 aku indah setiap kali dgr jnji manis dier…ku harap sume too akn jd kenyataan n bukan ucpan d bibir saja…

bole lak kiteorng bincang pasal mas kawen yg nk d naik kan harga…aku tanyer aper dier rase mase time angah dier dulu nikah…die kate nervous…aku nk gelak dengar…ane idaknyer…dier pun feel same cam abg dier…aku ckp la….awk praktis la…nnt tak la susa…terus dier cuber cm nk lafaz nikah…hehehhe…aku terime nikah nyer…nazirah mohd nazer…mas kawen nyer sbyk….smpi mas kawen die tanyer aku…ane la aku tau…bpe mas kawen tuk org KL….

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes