RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, July 7, 2008

picnic at congkak....5/7/08

yipppii....arini nk g congkak....ceronoknyer....pg2 too dh tak leh nk tdo lg sbb smgt nk g pangkor too dah berkoba2....heheheh....tp still lg masing2 bermalas2an di tempat tido sendiri...hehehe....
kol 9 ke 10 camtoo...baru la berie2 bangun nak siap kan aper yang patut....n aku la yang paling lambat sekali nak bangun....
sementara kakak2 aku g kedai beli barang....aku dok uma wat aper yg patut...siap kan pinggan mangkuk...rendam bihun...buat air..menu picnic arini ialah...bihun grg,kentang n hot dog goreng n sardin n roti....n tga jenis air...
pas siap2 msk....baru bersiap nk g sana....kiteorang ikut jalan yg en din ajar aku semalam...Alhamdulillah tak sesat.....sepanjang jalan nampak org jual buah...gaknyer kan dah musin buah la sekarang....mane2 ane durian....
kiteorang sewa pondok yg sgt comei d tepi sungai....lokasi dier pun ngam tok kiteorang lepak ....memang tak rugi sewa pondok too RM 20.00....leh solat, tuka baju n mkn2 lg kat pondok tuuu.....
pas mkn baru kiteorg mandi....mak aii cejuk giler air kat situ...terasa smpi ke tulang hitam...actually baru2 mandi too mmg akn rase camtoo...tp dah lame2 kiter akn rase ok n sgt menyamankan air kat situ...mcm duk dlm jakuzi plak aku rase...hehehhe

aksi yang terduga...hehhehe
  • kak sapura meluncur laju kat air yg deras....(too la konfiden sgt, tak pasal2 baru letak punggung dah meluncur ke bawah)hehheheh....sis...mesti sakit punggung u kan...hehehhe...don do this at home ok...
  • selipar aku hanyut...mase too gatei sgt nk pakai selipar kat dlm air....nasib ade budak too tolong selamatkan...
  • anyway pondok too...byk mkn kepala org....kak sapura tak habis2 terhantuk...pastoo aku plak kena...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes