RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, August 28, 2008

aku dan syamim

sekarang ni hubungan aku dgn syamim baik...cume kadang2 aku sendiri tak ham....sikap pemarah dier too...sgt menunjuk kan perangai ok...dier tak lah marah2 aku...tp bile dier marah bad mud dier too...aku pun rase cam mls nk lyn...sepatah aku tanyer sepatah too la dier jwb...nak buat lwk pun serba salah...takut kena hamun lak...yer la kan org tengah hangin....

kadang2x aku kurang sabar n faham gak dgn perangai lelaki ini...bile time aku marah o majuk ker...tak de la sampai aku wat cam dier...yer la dh tentu aku akn layan org yg aku syg dgn baik...wlupun aku tengah bad muud kn...nk2 bukan dier punca aku bad mood...mesti layan istimewa punyer...paling kurang pun aku majuk kat dier...itu pun sbb mengada nk kena pujuk la katakan...tp lelaki tak cam too lak...mrh tak pk sape pun...main lepas jer...hmm kena la fhm ok perangai lelaki yg satu ni...

n naper mesti pompuan yg banyak tunjuk rase kasih too...lelaki tuu ala2 malu gitu nk tunjuk kan...sedang kan kasih dier too...yg wat pompuan rase sgt d hargai n sgt d kasihi...ada mase...aku yg pompuan ni...nk gak tengok kekasih sendiri tunjuk kan rase kasih yg sgt dlm...at least care ok...too dh sgt besar makne nyer...tanyer ari2 pun aku sihat ker tak..aku rase ok jer...at least too menunjuk kan yg dier sgt amik berat....

ade satu perkara yg selalu sgt menghantui akal aku...status hubungan syamim dgn ex tunang dier...aku tak tau la...samada tunang dier too dah pulang cincin lom...bile aku tanyer memang ler dier kater dh sah la ape la...tp cam ragu2 la plak..aku bukan nk buruk sangka o tak caye tp...aku rase cam bia la sesuatu yg dier buat too...aku rase yakin...at least status dier too clear...tak per...setakat ni aku caye kat dier...aku harap kepercayaan aku too dier tak main2 kan...tp sesak sgt dada bile kak nana selalu sgt persoal an benda ni...aku bukan tak nak pk...n memang betul la aper yg die ingat kan tooo...cume aku jer rase cam tak selesa...nk tanyer ulang benda yg same aku tak suke..nk isu2 sensitiv camtoo...bg aku sesuatu yg tak bes dulu ...bia la dier p jauh...tak mau dah kenang2x...nyusah kan hidup aku jer...

warkah ini wat kekasih hati...

aslmkum...dear tiada kata yg sy nk luah kan...betapa syg nyer sy kat awk...sungguh bia p la baper ramai org pun kat sy ...dah tentu awk jer sy suke n syg...tp syg sejak awk hancur kan hati sy dulu...rase kasih awk bole di sukat takat mane...klu dulu tak dapat d sukat sekarang ni seolah2 mudah rapuh....sy harap awk jaga la kasih sy too baik2 n jgn sekali2 bia dier hancur lg...mgkin lepas ni tiada peluang kedua....sy harap rase kasih sy berpanjangan....amin....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes