RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, August 2, 2008

impianku...


1. dah tentu kereta impianku...hehehe...

ini la kereta idaman aku...hehehe...my viva...bile la aku nk beli kereta ni kan...hmm dreaming....
now aku nk kumpul duit...nak amik lesen n beli kereta viva....huhuhu....harap impian aku jd kenyataan....


pastoo aku nk make over keta aku...bia nampak gempak sikit....pergh klu berangan too...memang besar tp nk dpt kan ape yang aku nak too entah bile la kan...tak pe...aku akn berusaha dpt kan nyer...chai yuk3x...ngehngeh..




2. wedding...hehhee

ini la impian aku yg kedua...memang dah lumrahkan...setiap manusia too d jadikan berpasangan...jd impian tuk kawen too pasti ade untuk insan yg normal cam aku...hehhe

satu mlm aku tanyer my dear...

honey ask...bile awk nak kawen....

dear ans and ask....bile kewangan dah cukup...nape tanyer...

honey ans...tak de paper....nak kumpul duit....

dear ask...nk kumpul tuk aper...

honey ans...4 future...

dear ans...bgr r...i luv u!


honey ans...luv u 2...heheheh...


dier nak kawen bile kewangan dh cukup...same la cam aku rase...jd keputusanyer mulai sekarang aku kena la kumpul duit...tak kan nk harapkan mk ayah plak kan...korang yang gatei nk kawen...mk bapak lak kua belanja...lain la korang anak menteri ker...anak raja ker...leh la family support...




3.baby...=)ala tomeinyer...anak sape ni...

dh tentu la...bile dh ade impian nk kawen....mesti ade impian ade anak kn...
one day mase gayut dgn my dear...


dear sing....FIONA....agar dikau mengerti perasaan hatiku..aku hanyalah penunggu...menantikan bisikan cintamu...renungan mu...tawa manja mu...pengubat rinduku...hadirmu bagaikan mimpi yang tak mungkin dapat ku lupakn...

honey say...hmm...sy bukan fiona...

dear say...memang la...kite letak name ank kite fiona...bes tak...(aku gelak)

honey ask...nape fiona....cam old school jer...

dear ans...bes name too...fiona seorang gadis yg cantik n manis....lemah lembut n bijak...fiona natasha...beskan...

honey ans...hehehe...fiona natsaha bt muhamad syamim...name ank cam org putih name ayah cm org melayu...hehhe

dear ans...hmm awk gelak kan name sy erk...

honey ans...taklah cam ank mat saleh lak...fiona natasha...tp sy suke aliff haikal...hehehhe

dear ans...ok kite letak...aliff haikal n fiona natsaha...

pape jer...siap plan name ank plak...aku layan jer la...

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes