RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, August 20, 2008

aku tak sihat =(

aku tak sihat....ini sume gara jangkit dgn kak nana...giler la...aku terus demam hanya d sbb kan demam khamis too....aritu plak aku nk g uitm anta borang ptptn...aku balik uma pg too...rupenyer ayah aku n hajieq pon selesema...

dah masing2 meleleh hidung dgn hingus..sgt la tak bes berkeadaan begitu...rase nak tdo jer ...dh la ubt tak de ....mkin menjadi la selesema aku too...mlm ayah anta aku balik...b4 too g anta brg kat adinda lelaki aku kat upnm.....sbb sok dier nk g homestay tak de baju batik...

b4 ayah anta kat uma sewa...g la mkn amik ubat kat klinik panel dulu...ni la 1st time aku g amik ubt...dgn2 ayah sekali amik ubat...tp doc too bg ubat tak cukup kuat la...sok nyer selesema aku ade lg ....still leleh lg hingus aku too...still rase nk demam lg...

due kali aku g amik ubat kat klinik too...lembab tol effectnyer......smpi nk kena tunggu berhari2 baru baik...

smpai isnin aku baru rase cam baik betul...too pun bdn cam tak bape bes..tp aku ni ade mslh nk abis kan antibiotik...asal dah rase ok jer...mule la aku lupe mkn antibiotik...sbb too senang dpt penyakit antibodi tak kuat....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes