RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, August 5, 2008

cempedak goreng

arini aku bangun pagi2 semata2 nk grg kan cempedak yg kak nana bawak balik dari kg...

mule2 too ade org suke rela nk kejutkan aku...las2 bape banyak kali jam loceng dier bunyi...

tapi dier tak gak bangun2...las2 aku sendiri la pandai2 bangun....

for information ni 1st time aku grg cempedak...

base la klu kat uma too mak yg sediakan tepung nyer...

ni aku kena pandai2 sendiri...jd beli yg segera jer la yer...yg cap adabi....

klu nak tau sedap o tak ...leh la interview,kakak2 aku...coz dier orang yg makan ...

aku tak makan pun....aku tak minat sgt kuih local ni....aku suke kek coklat...heheheh...poyo lak....(statement ni klu kakak aku bace...nak2x si zana yg kepochi too....sure dier nk muntah ni....)nasib lak erk....hehehe...

cara2 membuat cempedak goreng...ni care aku yg 1st time wat...hehehehe

beli la tepung yg dah siap too...tinggal nk bancuh n tambah garam n air jer...kacau2 dah sebati leh la gaul buah2 cempedak tooo kat bancuhan too...

lasly minyak panas....leh la goreng....

the end....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes