RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, December 18, 2008

musim mengawan...hahahaha...takot nyer tajuk...

Ari ahad, aku, bibi, ayah n mak g jemputan kahwin…anak kawan ayah kawen…kebetulan aku pakai baju same color dgn majlis too…wane oren…b4 balik too ayah singgah uma mak unggal…jumper nenek n amik surat…ayah dgn adik dier tak baik…jd tak bes la suasana mase too…tp sbgi anak ….aku tak nak la pergaduhan antara org tua…anak2 pun ikut same….walaupun aku sendiri tak suke ape yg mak cik aku too buat…tp sbgai anak aku tak patut meluas kan lg jurang too…bg aku bia la org nak wat aper…yg penting Allah too Maha Mengetahui…balik too….ayah dgn mak sibuk bercerite tentang masakan yg d hiding kan dkt org kawen td…siap plak diorang plan nk wat aper tok wedding anak sendiri…aku dgn bibi dgr jer…dlm hat ink gelak pon ade…bile mak aku isu kan lepas ni mesti anak itu o ini yg kawen…ayah aku menyampuk…ayah aku kate…anak kite yg nak kawen …sibuk kan anak org wat per…hehehe…mase too memang tak leh cover dh…terburai terus gelak aku dgn bibi…hehehe….aku cite kat dear….dear gelak n kate bagus la…hehehe…..aiii….sekurang2 nyer…aku tau ayah n mk tak kisah dgn sape pon aku pilih…yg penting aku rase itu yg terbaik wat aku…

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes