RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, December 17, 2008

my sweet moment

Guest what???hehehe…of course la somthin bout syamim rite my sweet moment…tanggal 6hb disember….merupakan detik bersejarah buat ayah n mak aku….n of course for me la….coz y…on that day…my pasrent d nikahkan n my syamim dtg uma jumper parent aku….sgt sweet on that time Allah jer tau cam ner rase ok…wlupun ras e cam nak tercabut jantung risau n takut sume ade….tp so far pas dh jumper too…sume ok n my syamim ni punyer la sweet nyer…aku pun tak sangka, dier camtoo…I lap u la syg….pandai dier plan nk wat surprise tik parent aku celebrate ulang tahun perkahwinan diorang…..aku pun tak tau plan dier…pandai tol dier simpan rahsier…ok la cam ni erk citer dier….sebulan seblum ni memang syamim pernah janji nak dtg uma aku nk jumper parent aku….jd dier kota kan janji dier dtg sini jumper mak ayah aku…dier bertolak pg naik bus too…tp cian dier kena naik bus tambahan….harga dier pon memang makup abis la….pg too aku kat uma sewa lg…aku wat kek sarapan n kek batik…siap2 baru kua g pudu raye nk amik buah ati aku too….smlm dier plan nk g karoke dulu b4 g uma aku…jd aku pun book la sane sini….sume time lewat sgt…mase dier smpai too lebih kurang pukul 3 lebih….aku pakai baju kurung hitam same color dgn dier ok…dier pakai kemeja hitam n slack cream…siap ta’in….punyer la smart …hehehe…hai la bf aku ni kan....mase jumper dier too…aku rse aku la yg paling bahagia mase too…rase cam nak pelok jer dier…(berangan jer)….mau kena kawen klu wat tol2…hahaha….aku terus ajak dier g sogo nk g skodeng red box kat situ…full…oo tidak sgt tak suke….nasib la ade talian hayat lain….b4 smpi pudu td aku dah book music box dekat area jalan ipoh…tak jauh sgt dgn uma aku….dekat mutiara complex….tp kan dgn keadaan aku yg berkurung, jd perhatian gak la…yer la ade ker nk g red bos pakai macam too….kat sogo too jumper en amin lak too dgn wife dier mase too aku turun lif dgn syamim…..sdier pon tgh tunggu nk gune lift…las2 diorang tak naik…fuhhh selamat….ingat kan selamat la sgt….rupenyer tak pon…jumper lak dier kat bwh….arghhh abis la kantoi…hehehe…tak kisah la….yg penting aku happy…hahaha…..aku terus jer naik rapid g titiwangsa….pastoo naik cab terus g music box…pergh nasib ade n telah d book awal2 klu tak…haru!!!..cam base la kan…daftar dulu…baru leh nyaynyi….amik dua jam smpi kol 7….nyanyi berie2 pastoo jjn2 kat bwh….syamim belikan kek tok celebrate ulang tahun mak ayah aku….siap ade bentuk luv lg….pastoo kiteorg terus jer naik cab sampai bus stop titiwangsa…then naik bus g uma aku…smpi kat genting klang opik amik…dier sempat buang kit tali jam dier yg aku bg too…aku beli kat padang besar aritu…mase sampai uma too mak jer ade…ayah…oh no where my father….ayah kua jap…cian syamim mase too….yer la 1st time kan…aku risau gak takot dier tak leh nak suai kan diri dgn mak ayh aku…tp so far dier ok…pandai bwk diri…tutur kate pon cantik….dressing pon kemas…smpi mak aku puji melambung2 ok….tp part ayah aku ni ade siyes sikit…base la aku de wat slh kan…so ayah aku cam tak sebulu jer dgn aku….aritu ari ayah aku melepaskan sume kemarahan dier ….dgn care yg paling cool n masih berlawak2….aku tau ayah aku mrh kat aku too…tp saje attack kat syamim…klu nak direct attak aku kang…aku wat perangai plak…jd terpaksa la guna care camtoo…overall ayah aku leh time syamim seadanyer…die tak kisah sape syamim…yg penting jgn main2 kan anak dier n bertanggungjawab…byk gak nasihat yg ayah aku bg…tp aku n syamim fhm too sume tok kebaikan kiteorang gak….ayah aku nak aku kawen pas aku belajar tp klu dah jodoh smpi ayah n mak aku tak haling…klu leh arini gak aku nak kawen…hhehehe…gatal kan…tp aku rase aku n syamim kena kumpul duit dulu…mgkin tahun depan o 2 tahun lg…ayah aku target bile mak aku dpt duit epf…yer la kan nk kawen ni bukan gune duit sikit….aku faham too….come back too cite td….syamim bg hadiah kat mak n ayah…kiteorg adik beradik pon tak pernah celebrate ari wedding ayah n mak aku…kirenyer syamim dah wat sumthin cam lain dari yang lain…but so far nice n sgt bermakna ok…wlupon syamim kate ayah aku siyes n cam bengis jer…tp aku tau ayah ku time dier seadanyer…tak de pony g tak baik ayah n mak aku cite tentang dier…n malah aku rase ayah aku la yg paling memehami jiwe anak2 dier….cume kiteorng jer yg tak berani dgn ayah …sbb kdg2 pemikran ayh nk mak aku ni tak up to date…jd takot la ape yg kiteorng wat too tak d terime sbb too kiteorg lg suke berahsier….tp ape pon….ok la too ayah dh kenal mk pond ah kenal…senang kit rase hati…pas dah puas ayah aku bercakap….sesi memotong kek…n makan nasi…ayah aku paksa syamim mkn nasi…masa ni aku kena marah ok…sbb g idang kan nasi campur jer dkt syamim…tak hiding lauk…aii syg tol dgn bakal menantu die too…hehehe…ayah siap teman syamim mkn…seronok jer aku tengok…cam ayah satu family bile tengok dieorg mkn….pas abis mkn too…..dok kejap…pastoo syamim dah nk balik…yer la kena hantar kat bus stop pudu pat…sbb takot bus tak de kan…opik yg hantar …aku n bibi teman kan….mase dok bg hadiah too aku terkezut gak…sbb syamim tak bgtau pape pon tentang hadiah dier nk bg…cam jeles jer aku tengok….mak ayah aku ade la pesan pasni…dtg lg bwk mk ayah too dtg sekali….syamim pon ade ajak family aku g uma dier sbnrnyer mase borak2 too…time nk pakai kasut too….syamim ckp la, pasni dier akan dtg bwk mk ayah dier plak dtg lain kali….so far kan hubungan aku dgn dier dah 2 tahun tp spnjng 2 tahun too ayh o mak aku tak tau pun…aku saje simpan rahsie…aku nk bia dh tol siyes n ready baru aku kenalkan…mcm skrg ni la…wlupun mk n ayah aku tak suke care too…tp aku ade sbb wat camtoo…mase hantar syamim too jalan agak sesak…opik ni memang patot dapat award bes adik in the world ok…dier sgt friendly baik dgn sape pun…siap dier kate dkat syamim…jgn amik ati dgn ayah sbb ayah memang camtoo…tp dier baik ati n ok sbnrnyer….see I told u…bukan aku jer ckp ayah aku camtoo…opik pon tau…bibi la paling seronok sgt dpt jumper abg ipar la katekan…dier ni yg teruja kit nak aku kawen pat…aiii la bibi….siap slam cium dahi lg dgn abg dier too….hahaha…..lawak tol la bibi ni….mase kat pudu aku dgn syamim jer turun g cari tiketdpt bus kol 11…so tunggu dlm 5 o 10 minit jer camtoo….beli buah kit pastoo syamim anta aku kat kereta…babai dier balik…cam sedih jer mase too…darling I luv u…jge diri baik2 jangan nakal2 ok….balik too smbung teman die gune sms n col…pastoo aku terdto tak sedar bile syamim smpai…ape pon sume dh selamat.the end…..

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes