RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, December 18, 2008

netball match....malaysia vs singapore

arini aku half day kat ofis n half day lg kat stadium juara bukit kiara.....pergh ni sume gara2 nk selamat kan sukarelawan AUG dr terlewat g bertugas...hehehe....aku tak pandai sgt nk g sane...tp bile g ramai2 too semangat too lebih kit...jd kiteorang tga org pun dgn gigih g cari jalan ke sane...nasib tak sesat n cepat smpi...mase smpi too....team msia n singapore tengah trainning...ade style diorang trainning....tinggi n mantap abis badan diorang...pakai skirt pendek ok....huhuhu....ketumbit mate tengok...hahaha...sementara kak sapura uruskan budak2 dier...aku dgn kak nana dok perhatikan pemain...pertandingan arini final netball msia lwn singapore...bes gak tengok match ni....aku dgn kak nana mcm kagum habis tengok budak2 too main...laju abis ok....memang sengit la game too....msia leading ...singapore dpt kerja....smpi mase akhir macam too...dasyat abis...bile pemain wat slack aku dgn kak nana yg berie2 mrh...mcm terror sgt main...hehehe....ape pon tahniah malaysia di atas kemenangan.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes