RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, December 17, 2008

raye korban

ni pic kat uma dear....ade korban....ayah mertua ku yg buat...

ni pewot yer puan2.....

ni ekor yer tuan2

cube tengok besarnyer lembu yg nak kena siang

Mase raye korban aritu…uma syamim korban sekor lembu…jd bz la cik abg sorang ni mengeja kan lembu yg di korban kan too….ramai gak yg tolong keja kan…angah n kak ngah pon ade same….aku sempat la borak dgn mak syamim mase die wat 3g too….bz semacam mak mertua aku too…ni antara pic yg abg syamim aku too kirim kan…

Soknyer aku col syamim mase tunggu ayah abis keja…aku borak2 dgn mak syamim…mak syamim tanyer aku kat ner…dh makan ker…pastoo tanyer ape ayah aku ckp pas jumper syamim aritu…aku pun bgtau la…yg ayah aku suwoh syamim bawak makcik n pak cik dtg kat uma….mak die kate ape….nnt mak cik ajak pak cik dtg uma…keta too tak leh nak jln jauh sgt dah tue….hehehe…aiii la mk mertua aku too….memang ramah n sporting abis ok….

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes