RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, December 17, 2008

Sakit @ rehat di uma…







Setelah sekian lame aku sihat walafiat…tbe2 aku d serang demam selesema…bukan selesema burung ok…pergh lima ari aku duk uma melayan badan aku yg kurang sihat…azab2….lidah aku smpi rase pahit jer…d sbbkan byk sgt mkn ubt…ad eke patut doc kerajaan yg bijak pandai too…bg aku time sleep jer…kurang ajos….aku mcm nak pengsan menahan sakit…dier leh bg time sleep ajer….las2 terpaksa la aku amik EL sendiri…rugi dah cuti 2 ari…heheh….keja aku sik tdo jer…selain d temani bf aku nun jauh d perantauan…hehehe…sejak2 dier cuti ni byk kit mase berchatting dgn dier…smbung balik cite sakit….ari kelima aku g klinik panel aku….baru la doc too kasi mc….terharu aku dpt mc too…aku rehat sepenuhnyer kat uma…baru rase sedap kit badan …klu tak panas too tak mau kurang….makan la byk ane pon ubt….tp Alhamdulillah dh ok dh sekarang…hehhe…ni berkat doa bf aku…hehehe….tq dear….

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes