RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, February 23, 2010

cuak...

smlm waktu aku kerja lewat petang...time sibuk aku fotostat bahan yg bos nak...tbe2 ada bunyi ketukan kuat dekat pintu...mcm org mengamuk....mule2 too aku cam tak amik kisah sangat .....tapi kan bunyi too ade lagi....padahal time too aku bukan sorang2 kat ofis...bos aku ade borak2 dengan kakak ofis...jadi aku pelik la...tak kan la geng hantus ni dah tukar style takot kan org beramai2...tapi memang cuak la....aku rase cam aku sorang jer yg mengalami benda too...sbb dok tengok bos aku borak2 selamber jer mcm tak de pape berlaku...aku pun wat2 la berani n mls nak layan sgt...

last2 aku dengar bos aku gelak sesama sendiri...rupenyer ade la seekor monyet ni dah panjat kat tingkap ofis aku smbil ketok2 tingkap....perghhh.....terkejut mak...ingatkan cite seram ...rupenyer cite lawak....tewok tol monyet ni.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes