RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Thursday, February 11, 2010

sangat gumbira...

caya atau tak aku dah berjaya mengaktifkan iklan nuffnang dekat blog ni.....fuhhyoohhh cam tak caya jer...aku berjaya menyelesaikan masalah codding dekat dlm HTML...ni dah leh jadi programmer sambilan ni...hahaha....
dengan 3x cubaan sajok...hehehe...not bad la kan...hahaha...terima kasih kepada kak ceera kerana berkongsi ilmu-ilmu berguna untuk aku guna pakai dalam blog ni...tq so much...muakss...n tak lupe jugak untuk nuffnang kerana sudi memaparkan iklan2 yang chantek2 dlm blog aku ni...pas ni lagi meriah la gamaknya blog aku...mak sangat seronok ok....
sebelum nak mulakan sesuatu kita kena pasang niat dulu.....mulai hari ini aku akan berusaha mengaktifkan dan mewarna kan kembali dunia blog aku yg dh lame berkubur....amin.....(hmm tbe2 cam rindu nk berkongsi2 cerite dalam blog)....apa lagi korang jgn lupe layannnnn ya....
stay tuned...have a nice day.....

2 care about me:

merpati biru said...

apa lagi..go on la...aku leh tumpang sekaki..hahahah

puteriann said...

hahaha..percubaan yang baik...hasilpun jadi baik...nanti sy buka class yer...hehheeleh guna nuffnang same2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes