RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Friday, May 28, 2010

pengalaman interview

27hb Mei 2010, Khamis....

Hari ini da interview dekat SPA Putrajaya....pukul 6 aku dah bangun untuk ready g interview pukul 8 nnt....anyway rase cuak jugak sbbnye 1st g interview dekat sana....n perkara kedua yg buat rase ketaq sikit sbb tarikh yang sepatutnya aku g interview bukan arini tapi 2 ri lepas...wlupun aku dah bagitau dekat urusetia spa....tp jwpn yg aku dengan petang sebelum pegi inerview esoknya sgt tak menggembirakan hati...mana tak nya...aku bole plak ak hengat nama encik yang aku berurusan aritu...hampes tol....sudahnya org too bagi warning lain kali mik nama org too....

apa2 pun...aku tunggu ayah datang dlm kul 7 suku baru gerak g putrajaya...nsb la mudah jer nak cari tempat tooo....keadaan aku pg too...sgt rilek dan tak rase cuak pn..mgkin sbb aku pernah dh ada pengalaman interview byk kali d tempat lain dan mgkin jugak sbb aku dah ada keja tetap...jadi jiwa too tk bape cuak sgt....

smpi je sane ...aku g sendiri je...tak de sape pun teman..ayh balik dah nk hantar shahidah.... memang sjak dlu...aku selalu sendiri bile g inteview mane2...jd dah tak jd masalah la...pg too dah la aku tak mkn lg...awl pg too leh tahan lg perut aku....tp masuk jer pukul 10 lebih ....perut pun dah mule mengalunkan irama keroncong yang tak berhengat...ai masak je aku minum tok alas erut...nasib ade bikut kcg sesat dlm beg yang aku beli mase mkn dengan kak sapura dkt kedai sharipah...klu tak...tak tau lah..nak kate ape.....

nk tunggu daftar pun sgt lame ok...punyer la ramai org yg datang too...mcm2 org ada...aku di nterview kol 11 lebih...mase time interview too ade tig org penemuduga...dua pompuan...n satu lelaki...time masuk to terus cuak...sb dh kena perli sbb tak inform calon tangguh....dlm hati...abis la mak kena belasah lepas ni....

sesi interview...

sblm masuk ketuk pintu ...bg salam....masuk n bg fail dekat penemuduga...kemudian penemuduga lelaki.....ok cik nazirah sila ceritakan laar belakang....

aku....nama saya....bla...bla...bla....

penemuduga pompuan (pertama)...kenapa cik naziah nak jawatan ni....sedangkan empat keja lama pun sama jawatan ..bezanya kewangan je....

aku...(dalam hati...ah sdah pe aku nak jwb ni...tp aku jwb gak k)...sbb saya memohon jwtan ini adala untuk enimba pengalaman baru,menambah ilmu dan juga memudahkan saya untuk berpindah ke tempat lain...andainya jodoh saya dengan org jauh....kalau saya di tempat keja sekarang , saya tidak dapat berpindah tempat kerja....

semua penemuduga....oo tak kisah di transfer la ni....

penemduga lelaki....ok klu kata kami tukar kan cik nazirah ke sarawak....sekarang ni pdrm byk kosong....kata la cik nazrah d terima ...dn di beri tugas ke balai polis sarawak...mcm mane dengan pak we...?

aku...(soalan apakah itu...mcm nk menjerat aku jer....)..senyum jer aku dengar diorang ckp...itu la jwpan aku....

penemuduga pompuan (pertama)....cuba bgtau kami apa kelebihan cik nazirah yang memang patut kami amik cik...

aku....rahsia.....(bia korang tertanya2...hehehe)....

semua pemuduga....oooo bagus jugak eh.....

penemuduga perempuan (kedua) ....bape jenis perolehan yang cik nazirah ta....

aku....soalan makanan aku too.....hehehe....aku list kan la sume yg aku tau....

penemduga perempuan (kedua)....senyum..sbb memang buat keja peroleha kan ...sbb too tau...

aku..senyum jer...

penemuduga perempuan (pertama)...ok puan...terima kasih...salinan LNP n kami amik ya....

aku...ok ...terima kasih ...aslmkum....puan..encik..

keluar dari bilik tooo...aku rase lega n happy sgt sbbnyer dah ade pengalaman g interview kat spa...benda yg bukan mudah nk dpt....then tunggu ayah bgi nk rak...sempat la bergambar sorang mcm org giler...n borak dgn abg syamim....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes