RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Sunday, May 23, 2010

ceritera dolu kala - kerja

1st week bila kehilangan teman sekerja...aku mcm nk giler mengurus keja....nape jd cam tooo...sbb keja die pun aku kena buat....sakit jiwe bile pk sebulan yg memenatkan sementara nk tunggu pengganti datang....

hari2 idup aku...muke ade cantek tapi hati manyak sakit....mane tak nya....dengan keja byk...dengan fiil bos manyak songeh...penin nyer pale...tahap stress pun ade.....nasib belum smpi level giler jer....sume tau nk perfect jer....tp tak tau aku yg mcm nak giler tunggak terbalik membuat keja2....

kena lak dgn ofismate yg mcm hape....alahai sosahnyer.....pliss la eh....aku pun manyak keja .....bukan korang je....sume benda nk tunggu aku yg gerakkan....korang duduk sajokkk...mane bleh....

bulan 4 too dengan exam uitm lagi....nasib la masih ade sisa kesabaran dlm diri...klu tak aku hamok tok nadim dengan sume org.......menyusahkan je tahu....

tp that month aku leh plak dpt "anugerah tidak cemerlang"...konpius tol....
padahal aku sikit wat perangai terok lg....pelik kan...tp itu la kenyataannya.....layannnn....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes