RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Monday, May 31, 2010

ujian manaip di makmal fssk

31/05/2010 - Isnin

hari ini aku ada ujian menaip dekat makmal FSSK...nasib la ade opik yang tolong hantarkan ke sana...kalau tak payah plak nk minta tolong org ...aku pegi terus dari uma ke sana...semapat la singgah sarapan dengan ameer ali dulu....

then baru g makmal...aku ingat kan aku org pertama yg sampai...rupenyer paling lewat sampai...mane idaknya...sume org dah dok tunggu dekat sana....

perasaan masa ni tak usah nk ckp la...cuak sgt2 ....wlupun selalu jer menaip tapi benda tooo bile nk di uji...terus jer jd mcm susa sgt plak....dalam ujian too ...sume org di beri masa 10 minit untuk menghabiskan teks yang diberi...adalah lebih kurang 100 ke 150 patah perkataan...

uish mase tengah test too....mcm diserang parkinson....punyer menggeletar segala jari jemari untuk menaip...byk kali gak la slh eja...dan banyak kali jugak kena back....aku rase yg pegi test too sume nyer yg pakar2...mane idaknya....sume taip tak tengok keyboard....terror tak terror la kan....

tp alhamdulillah la kan ..aku berjaya jugak menaip dengan baik...dan jugak la nak tukar segala benda yang slh taip...bukan slh ape pun...cume klu sesetengah perkataan yg computer sendiri tukar jd English...contohnya : sistem....jd system lak....

aku sempat taip sume benda too dlm masa 5 ke 6 minit ....ok la kan...nk mengawal getar tangan lg...bukan senang woo....


0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes