RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, May 25, 2010

spa o exam ukm

25 Mei 2010 (Selasa)

arini adalah penyebab aku sangat pening kepala last week sbb nya terpaksa membuat keputusan antara hidup dan mati....

why!!!....aku kena duduki exam perkhidmatan untuk sahkan jawatan...at the same time di tawarkan g temuduga dekat putrajaya untuk jawatan pembantu tadbir w17.....

susa tol nk buat keputusan ...sbbnya dua2 sama penting....jawatan sekarang untuk tetap...n spa untuk masa panjang....al maklum la.....andai tbe jodoh aku dgn abg syamim.....aku kena pk jugak jarak kami sekarang ni....sorang dekat tengah sorang kat selatan....

kalau nak kekal tempat keja sekarang aku tak de pilihan untuk ke mana2...tapi klu spa aku ade ruang untuk pegi mane tempat yg aku nak.... hmm payah kan...

tp akhirnya aku dapat jugak penyelesaiannya....aku col spa...bgtau kesempitan untuk dtg arini...dan sykur sgt Allah beri peluang untuk aku mencuba nasib....urusetia spa kata...aku leh dtg pada 27 hb ...just bwk surat yg duduki exam pd 25hb.....sgt mudahkan...

jd dpt la aku jwb soalan exam dengan tenang...pada dasarnya aku kurang membaca sbb yg tak dpt dielakkan...ngehhh...bole terime ke alasan klu tinggal buku kat uma sewa tak balik uma mak...klu alasan kurang sihat too leh time jugak kot....tol takk!!

sok ade second exam yg kena amik....wish me best of luck...semoga Allah permudahkan aku dan teman2 menjawab soalan sok...amin ya rabbal alamin.....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes