RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Saturday, May 29, 2010

queen control...oh no!!!!

arini saya bangun pukul lapan.....sgt hebatkan....hahaha...yg peliknyer....basenyer ade price charming yg suka nak mengejutkan aku ....tapi arini senyap sunyi plak....hatta aku pun naik heran....ape sebenarnyer yg sdg di lakukan oleh cik abg aku tooo....konpius...terasa ingin buat penyiasatan...ngehhhh....

pas aku selesa membuang n membersihkan diri...terus terpaku depan notebook adik...tujuannyer nk mulakan penyiasatan...hahaha....tak lah....cume nak pastikan apa yg rase kat hati tuu benar...takut pakai tuduh n syak wasangka je dlm hati...tak baik kan....

at last aku dapat jwpnnyer....sah memang abg syamim buka fb pg td.....ape aku rase???...hmm dlm hati berkata ..."dah agak dah!!"....tp tak pe la....bg peluang untuk tidak terlalu menggonkong...nanti di label " QUEEN CONTROL" plak...hmm akan sgt keciwa sekirnnya di label begitukan sdgkan tak bermaksud begitu pun...

wat im doing rite now...give her a chance too get know social newtwork....so that he could'nt judge me in a wrong place....i hope u will understand soon wat have i done for you....luv u dear forever, insyaAllah...Amin....

0 care about me:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes