RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Tuesday, February 8, 2011

5hb Feb - mom birthday

3 ari lepas birthday mak aku.....kami lum raikan lg....sebab kebetulan ahli family tak cukup forum jd tak rai dulu...
ari jumaat too lepas satu fmly anta aku balik....sblm turun dr kereta aku smpt bg amanat kak cik bibi untuk smpikan hadiah yg aku beli untuk mak tahun ni....tahun lepas aku belikan blous...tahun ni aku belikan telekung...beli dekat kak nini dgn harga RM 95....klu korang nk beli bole pergi dekat blog ni http://anekatelekung.blogspot.com
aku tak pasti mak aku suke ke tak ....tp bile aku call petang sehari sebelum besday mak....boleh lak cik bibi ni dah terkantoi kan dulu...jd terima la mak aku awal hdh too sehari sebelum besday sbnr...cik bibi bgtau mak aku sadis sbb bukan aku yg bagi...plak da....klu aku bg...tak de la suprise yg dirancang...tp sbb da terkantoi awl...jd sebaliknya plak.....
esoknyer aku wish n minta maaf....n plg penting aku minta mak doakan yg baik2 untuk aku....semoga aku sentiasa di beri peluang berdoa sebanyak mungkin untuk mak, ayah, adik2 tak lupe insan tersayang.....

2 care about me:

mim said...

hepi besday utk ibu mu.... ;)

puteriann said...

tqvm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes