RSS
Wecome to my Blog, enjoy reading :)

Wednesday, February 16, 2011

lesen kereta stage 5 & 6

27 Feb - untuk lesen motor aku di beri 4 jam sajok untuk memahirkan skill bawa moto atas titi, laluan kon, brek kecemasan dan juga jalan raya....4 jam belajar / praktis too aku rase masih kurang konfiden...jd aku amik la extra hour (1 jam = RM 10) untuk cube lagi dan lagi sbb soknyer aku kena g test da....sedangkan mase too aku masih rase belum sedia 100% untuk g test...tp sbb berat mulut nak cancelkan test (28 feb)untuk minggu too , terpaksa la aku g gak supaya tak mengalami kerugian....prestasi aku mase buat latihan too bole dikatakan baik saje belum jd lg sgt memuaskan hati...sbb purata tayar motor kua dr titi 3/10....purata mcm too kurang bg keyakinan kat aku ...tp sbb dah register punyer pasal...aku tawakal sajok untuk test esok....

28 Feb - ari yang dinantikan pun tiba....gile tak leh tdo aku memikirkan test yang bakal aku amik pg too....mcm2 cara aku bertenang tp sume tak leh nk pakai .....siap dah minta ayah n mak doakan lagi (ni ntah kali ke berapa aku minta ayah n mak doakan sblm ni memang payah la nk minta2 mcm ni, may b banyaknya cukup la jari tangan o plus jari kaki.....hahaha...minta doa untuk lebih berkat la katakan)...keadaan cuaca arini sgt kurang elok yer....sejuk berangin n adakala hujan....mau tak lg physco ketenangan aku masa too.....of course la dlm pale yg sedia risau dok pk mcm2...takot titi licin la....takot itu la ini la....mcm2 ok....aritu aku org ke belas2 buat test....jd jenuh gak la menunggu org lain abis test...aku yg sedia kecut ni makin kecut.....tp yg kelakarnyer tangan aku panas jer mcm tak risau spt yg aku dok fikir2kan....selalu kan klu aku takot badan jd seram sejuk...ni aku tak mcm too arini...jd seram panas plak...hahaha........mcm2....then bile time giliran aku....aku cube la buat sebaik mungkin.....mase nak start too jpj too dok sibuk uruskan dua org calon nk amik borang kat die...membuatkan aku yg bersedia ni jd was2....over confiden too tak de...tp konfius too lebih...sudahnya wat keputusan sendiri main jalan jer tanpa tunggu isyarat dr jpj....masuk2 jer macam nk terkucil buat pusingan 8...time ni da ade rase mcm akan dpt keputusan kurang ok jer....hahaha...siap leh filin ok....n yet memang sah pun bile naik jer titi....dah mcm gelabah cicak...jd balancing kurang jaga, sebelum sempat tamat dah terjatuhkan tayar.....kuang3x....terus buat muka hampeh......tp sebab nk kena buat jalan raya plak...jd dengan sisa semangat yg ade wt jugak la sebaik mungkin....keputusannya bahagian 1 kantoi, bahagian 2 pass.....balik la dengan keciwa........

sadis...sadis...sadis.....meratap hiba.....hukhukhuk

2 care about me:

ChAzStYlo said...

hehe..sy dulu amik lesen motao 1test kantoi gak..then kali kedua baru lulus...

then amik lesen kete, nasib test sekali je lulus ^^

puteriann said...

aslmkum...oo yeker...harap2 nasib sy same mcm awk...heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2009 luahan hati.... Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes